اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد:

گسترش فضای شهربازی در بزرگ‌ترین پارک تفریحی بوشهر

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از گسترش فضای شهربازی در بزرگ‌ترین پارک تفریحی استان بوشهر خبر داد.

گسترش فضای شهربازی در بزرگ‌ترین پارک تفریحی بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی در آیین جشن تکلیف مدارس دخترانه آبپخش اظهار داشت: کودکان و نوجوانان حساس‌ترین اقشار جامعه هستند و مسئولان باید از تمامی امکانات برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به ایشان استفاده کنند.
وی با بیان اینکه شهرداری آبپخش ارزش بالایی برای کودکان و نوجوانان قائل است، افزود: از زمان آغاز سال تحصیلی تا کنون چندین جشنواره و مراسم جذاب و متنوع ویژه کودکان و نوجوانان توسط شهرداری آبپخش برگزار شده که با استقبال پرشور کودکان آبپخشی همراه بوده است.
موسوی بیان داشت: احداث شهربازی آبپخش در بزرگ‌ترین پارک تفریحی استان با مشارکت بخش خصوصی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در سال‌های اخیر برای تکریم و خدمت به آینده‌سازان ایران اسلامی است که سبب غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان آبپخشی شده است.
شهردار آبپخش ادامه داد: در ماه‌های اخیر شاهد استقبال بی‌نظیر شهروندان آبپخشی از شهربازی بوده‌ایم و در تمام ساعات شبانه‌روز شاهد حضور شهروندان آبپخشی در این شهربازی هستیم.
موسوی خاطرنشان کرد: توسعه و گسترش امکانات تفریحی و رفاهی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش است و در ماه‌های اخیر پیگیری‌ها و مذاکرات فراوانی برای دستیابی به این مهم در آبپخش صورت گرفته که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حصول نتیجه این مذاکرات و پیگیری‌ها باشیم.
وی از افزایش فضای شهربازی آبپخش خبر داد و اذعان داشت: در روزهای گذشته شاهد انعقاد قرارداد فی‌مابین شهرداری و بخش خصوصی برای گسترش فضای شهربازی و پارک بادی شهر آبپخش بوده‌ایم.
این مسئول یادآور شد: هدف از انعقاد این قرارداد، ایجاد تنوع و رفاه حال دانش‌آموزان و کودکان آبپخش بوده و امیدواریم این امر رضایت شهروندان آبپخشی را به دنبال داشته باشد.
شهردار آبپخش تصریح کرد: در بحث امکانات تفریحی و رفاهی امتیازات خاصی برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی در نظر گرفته شده و ان‌شاالله با همکاری مدیرمسئول شهربازی آبپخش شاهد ارائه بلیت نیم‌بها برای دانش‌آموزان آبپخشی خواهیم بود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول