اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت غیر استاندارد بودن تجهیزات؛

شهربازی رودهن پلمب میشود‌

خبرگزاری فارس: شهربازی رودهن به علت غیراستاندارد بودن تجهیزات پلمب می‌شود.

شهربازی رودهن پلمب میشود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، به علت غیر استاندارد و خطرآفرین بودن وسایل و تجهیزات شهربازی شقایق رودهن، این شهربازی روز چهارشنبه این هفته (فردا) با حضور مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان تهران و تعدادی از کارشناسان و مسئولان حقوقی این اداره کل پلمب می‌شود.
بر اساس گزارش فارس؛ در گذشته تعدادی از شهربازی‏های کشور به دلیل خطرآفرینی وسایل بازی توسط ادارات کل استاندارد و تحقیقات صنعتی پلمپ شده بودند و فردا نیز در نخستین اقدام جدی سازمان استاندارد پس از تصویب استقلال این سازمان از وزارت صنعت، شهربازی رودهن تعطیل خواهد شد.
نظام‏الدین برزگری، رئیس موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران روز گذشته در مراسم بزرگداشت مرحوم سادات، رئیس اسبق موسسه استاندارد از مصوبه شورای عالی اداری در مورد قرار گرفتن سازمان استاندارد زیرپوشش نهاد ریاست جمهوری خبر داده و گفته بود: با مصوبه شورای عالی اداری، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران از وزارت صنعت جدا شده و زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول