اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن شهربازی‏های کل کشور:

1000 شهربازی در کشور استانداردسازی می‏شود‌

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن شهربازی‏های کل کشور از استانداردسازی یک هزار مجموعه شهربازی در کل کشور خبر داد.

1000 شهربازی در کشور استانداردسازی می‏شود‌
جواد زارعی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در خصوص شهربازی بومهن مشکل خاصی وجود ندارد بلکه هدف استانداردسازی این مجموعه تفریحی است.
وی با بیان اینکه استاندارسازی تنها به شهربازی بومهن ختم نمی‏شود، خاطرنشان کرد: طرح استانداردسازی شهربازی‏های کشور تنها به بومهن ختم نمی‏شود بلکه اجرای آن در دستور کار همه این مراکز تفریحی قرار دارد.
زارعی، فصول سرد سال را فرصتنی مغتنم برای اجرای این طرح دانست و افزود: در فصول سرد سال استقبال از شهربازی‏ها به دلیل برودت دما تا حدی کاهش می‏یابد.
رئیس انجمن شهربازی‏های کل کشور تصریح کرد: این کاهش استقبال فرصتی مناسب برای اجرای طرح‏های استانداردسازی شهربازی‏های تمامی نقاط کشور قلمداد می‏شود.
وی با بیان اینکه جای نگرانی برای مردم وجود ندارد، عنوان کرد: مردم نگران تعطیلی موقت شهربازی‏های محل سکونت خود نباشد چراکه پس از اجرای طرح استانداردسازی و از اوایل فروردین ماه سال آینده شاهد راه‏اندازی مجموعه تفریحی مجهز به وسایل جدید و امنیت کافی خواهند بود.
 
* ورود 400 دستگاه تفریحی به کشور
زارعی از واردات 400 دستگاه تفریحی به کشور خبر داد و افزود: با هماهنگی‏های انجام شده و از طریق انجمن شهربازی‏های کل کشور نزدیک به 400 دستگاه تفریحی وارد کشور شده است.
رئیس انجمن شهربازی‏های کل کشور تصریح کرد: در فصول سرد سال، این تعداد دستگاه بازی جدید به شهربازی‏های کشور اعطا و چیدمان این مجموعه‏های تفریحی تبدیل به احسن خواهد شد.
وی از وجود تعامل بین انجمن شهربازی‏های کل کشور و سازمان استاندارد خبر داد و افزود: طرح استانداردسازی شهربازی‏های کشور با تعامل مناسبی که بین سازمان استاندارد و انجمن شهربازی‏های کل کشور به وجود آمده است، اجرایی می‏شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول