اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای انجمن هنرهای تجسمی آبادان خبر داد

برپایی نمایشگاه موضوعات گرافیکی در آبادان

خبرگزاری فارس: عضو هیئت امنای انجمن هنرهای تجسمی آبادان از برپایی نمایشگاه موضوعات گرافیکی در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه موضوعات گرافیکی در آبادان
ناهید تقوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح و فرهنگ و هنر شهرستان، مسئولان باید توجه بیشتری به این امر کنند.
وی افزود: حمایت از هنرمندان آبادانی مطمئنا می‌تواند زمینه‌های پیشرفت هنر را در منطقه بیش از پیش رقم بزند.
عضو هیئت امنای انجمن هنرهای تجسمی آبادان تصریح کرد: آبادان دارای ظرفیت‌های بالای هنری و فرهنگی است که همچنان از چشم مسئولان استانی مغفول مانده‌اند.
وی از برپایی نمایشگاه آثار گرافیکی هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی آبادان با 45 اثر از دو هنرمند آبادانی در تاریخ هفتم دی‌‌ماه در شهرستان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه اخیرا به ارائه آثار من و منا چراغچی به ‌عنوان اعضای انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان در سالن نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان برپا شد.
تقوایی ادامه داد: در این نمایشگاه 10 روزه 45 اثر گرافیکی به نمایش گذاشته شد که در این آثار سعی شد به نقش مضامینی از جمله آرم، لوگو و پوستر توجه شود تا از این‌رو توجه بیننده را به این نوع طراحی تجسمی جلب کند.
وی به برنامه‌های آینده خود در راستای فعالیت‌های تجسمی اشاره و عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده به‌ زودی نمایشگاهی با موضوعات گرافیکی محیطی، بروشور، بیلبورد و تابلوهای فلکسی را در آبادان برپا خواهم کرد.
عضو هیئت امنای انجمن هنرهای تجسمی آبادان بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های تجسمی هنرمندان شهرستان است.
به گفته وی شهرستان آبادان از دیرباز در زمینه اعتلای هنر و فرهنگ خوش درخشیده و امروز نیز می‌تواند به درجات والای توسعه هنری و فرهنگی دست یابد.
تقوایی در پایان گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و برنامه‌های در دستور کار بتوانیم گامی مثبت در راستای رشد و شکوفایی هنرهای تجسمی در منطقه برداریم.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول