اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های نشست نقد و بررسی فیلم "سلام فرشتگان"؛

از شیرین زبانی خردسال‌ترین بازیگر جشنواره تا انتقادهای علیرضا خمسه

خبرگزاری فارس: شیرین‌زبانی بازیگران خردسال فیلم "سلام فرشتگان" و انتقادهای علیرضا خمسه از مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان از حاشیه‌های جالب نشست نقد و بررسی فیلم "سلام فرشتگان" بود.

از شیرین زبانی خردسال‌ترین بازیگر جشنواره تا انتقادهای علیرضا خمسه
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان جلسه نقد و بررسی فیلم "سلام فرشتگان " به کارگردانی فرزاد اژدری با حضور علیرضا خمسه، حسن علیمردانی تهیه‌کننده فیلم، کیمیا حسینی و ایلیا مجیدی از بازیگران خردسال این فیلم در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار شد.
 
* فضای سینماها متناسب با روحیه کودکان نیست
در ابتدای این نشست علیرضا خمسه با انتقاد از اینکه فضای سینماها متناسب روحیه کودکان نیست، بیان کرد: سینماهایی که به اکران فیلم‌های کودک می‌پردازند باید با رنگ‌آمیزی زیبا و منحصربه فرد کودکان تزئین شود که در این زمینه فضای سینماهای جشنواره برای میزبانی از کودکان متناسب نیست.
وی با انتقاد از فقدان سینمای کودک و نوجوانان در تهران اظهار کرد: نبود سینمای ویژه کودک و نوجوان سبب می‌شود اکران فیلم‌های کودک و نوجوان کاهش یابد اما برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان نویدگر اکران فیلم‌های ویژه کودک و نوجوان است.
این بازیگر سینمای کودک با انتقاد از مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان عنوان کرد: در مراسم افتتاحیه بسیاری از کودکان با پرچم‌های ایران آماده تکان دادن پرچم‌ها و شور و هیجان بودند ولی با سخنرانی‌های مسئولان این پرچم‌ها در دستان کودکان خشک شد.
وی ادامه داد: افتتاحیه جشنواره فیلم کودک خاص کودکان نبود و به جای کودکان از بزرگ‌ترها تجلیل می‌شد.
در ادامه این نشست اژدری کارگردان فیلم "سلام فرشتگان " در مورد هزینه‌های انجام شده برای ساخت این فیلم بیان کرد: این فیلم در مقابل بسیاری از فیلم‌های سینمایی هزینه کمتری داشته است.
 
* ترجمه صحبت‌های ایلیا توسط کیمیا
در این نشست موقعی که نوبت به فرزاد اژدری کارگردان فیلم "سلام فرشتگان " رسید تا در رابطه با فیلم به سؤالات حضار پاسخ دهد‌ تماس نا به‌هنگام‌ با موبایل وی موجب اختلال در سیستم صوتی در سالن سینما شد و صدای گوش‌خراش آن به حدی بالا بود که ایلیا و کیمیا بازیگران خردسال این فیلم که در جایگاه محل پاسخگویی قرار داشتند از صدای آن ترسیدند.
حرکات زیبا و شیرین زبانی این دو بازیگر خردسال به همین جا ختم نشد و زمانی که مجری قصد صحبت داشت ایلیا کوچولو به صحبت کردن پرداخت که این خنده حضار را به دنبال داشت و مجری نیز از کیمیا که چند سالی از ایلیا بزرگ‌تر بود خواست تا صحبت‌های ایلیا کوچولو را ترجمه کند و کیمیا نیز با زبان شیرین خود این کار را قبول کرد.
در ادامه این نشست نوبت به کیمیا حسنی بازیگر خردسال فیلم رسید و وی در ابتدا با زبان شیرین کودکانه خود به بیان کارنامه فعالیت‌های خود در زمینه سینما پرداخت و اظهار کرد: فیلم "جدایی نادر از سیمین" نخستین تجربه من در سینما بود و "سلام فرشتگان " هم دومین فیلم سینمایی من است و برای بازی در یک فیلم سینمایی هم قرار داد بسته‌ام.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول