اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای تئاتر "دلبسته"

استقبال مخاطبان از نمایش اجرای عمومی تئاتر مشهد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی طرح اجرای عمومی تئاتر با موضوعات ارزشی در مشهد از روند رو به رشد استقبال مخاطبان از نخستین نمایشِ این طرح خبر داد.

استقبال مخاطبان از نمایش اجرای عمومی تئاتر مشهد افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد، عباس جان‌فدا با بیان اینکه تئاتر "دلبسته" به عنوان نخستین نمایش طرح اجرای عمومی تئاتر با موضوعات ارزشی از تاریخ 8 دی ماه در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) به روی صحنه رفته است، اظهار داشت: برای این نمایش تبلیغات قابل توجهی صورت نگرفته بود با این وجود هر شب به تعداد تماشاچیان این نمایش افزوده می‌شود چرا که مخاطبان این نمایش به مبلغان آن تبدیل شده اند و هر شب تعدادی دیگر از علاقه‌مندان به تئاتر را با خود همراه می‌کنند.
جان‌فدا تصریح کرد: تعداد مخاطبان تئاتر دلبسته در شب پنجم نمایش نسبت به شب اول آن نزدیک به پنج برابر افزایش داشته است.
 وی از احتمال تمدید مهلت نمایش این تئاتر ارزشی سخن به میان آورد و ابراز کرد: این نمایش تا تاریخ 22 دی ماه بر روی صحنه می‌رود اما با توجه به افزایش استقبال علاقه‌مندان به هنر تئاتر از این اثر، امکان دارد مهلت نمایشِ آن تمدید شود.
دبیر اجرایی طرح اجرای عمومی تئاتر ادامه داد: در شب پایانیِ این نمایش، نشست نقد و بررسی برگزار و از یک فعال تئاتر نیز تقدیر می‌شود.
جان‌فدا به فضای معنوی حاکم بر نمایش اشاره و عنوان کرد: این اثر با مخاطبان خود ارتباط مطلوبی برقرار کرده و توانسته مخاطبان خود حتی افراد غیر مذهبی را از نظر عاطفی و حسی تحت تأثیر قرار دهد.
دبیر اجرایی طرح اجرای عمومی تئاتر بیان کرد: برآیند افکار بزرگان و  صاحب نظران تئاتری که تا کنون از نمایش دلبسته دیدن کرده‌اند، از رضایت‌نسبی آنها حکایت دارد هرچند در بین این اساتید اختلاف سلیقه‌هایی در جزئیات نمایش  به چشم می‌خورد.
وی تصریح کرد: با این وجود بازی متفاوت بازیگران این نمایش نسبت به فعالیت‌ها و بازی‌های گذشته خود، نکته مورد تأیید همگان بود.
جان‌فدا تاکید کرد: در راستای اجرای طرح اجرای عمومی تئاتر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی مشهد و معاونت فرهنگی هنری وی حمایت‌های قابل توجهی را از این طرح به عمل آوردند.
نمایش دلبسته به نویسندگی عباس جان‌فدا و کارگردانی احمد
طاهونچی به عنوان نخستین نمایش از طرح اجرای عمومی تئاتر با موضوعات ارزشی از تاریخ 8 تا 22 دی ماه از ساعت 18 در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) به روی صحنه می‌رود.
طرح اجرای عمومی تئاتر با موضوعات ارزشی در چهار بخش
صحنه‌ای، خیابانی، کودک و نوجوان و نمایش خوانی در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن از هشت دی ماه با نمایش دلبسته آغاز شد و تا 13 خردادماه سال 91  ادامه می‌یابد.
مرحله دوم این طرح نیز از تیرماه سال آینده آغاز می‌شود و در  آبان ماه نیز به پایان می‌رسد.
طرح اجرای عمومی تئاتر با موضوعات ارزشی توسط  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد، معاونت هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، انجمن هنرهای نمایشی مشهد و نظارت انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ط4000/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول