اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان:

مشکلات سرمایه‎گذاری در بدنه کارشناسی مرتفع نمی‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: رفع مشکلات سرمایه‎گذاری در استان مستلزم یک تفکر جدید است که با تفکر نادرست در بدنه کارشناسی موجود محقق نمی‌شود.

مشکلات سرمایه‎گذاری در بدنه کارشناسی مرتفع نمی‎شود
رمضانعلی بهرامی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان، به رؤسای دستگاه‎های مرتبط با سرمایه‎گذاری اقتصادی هشدار و اظهار داشت: مدیران این دستگاه‎ها باید زیرمجموعه خود را آموزش دهند تا به صورت هدفمند در راستای برنامه دولت حرکت کنند.
وی با بیان اینکه برخی رفتارها در حوزه کارشناسی مطابق با برنامه دولت نبوده خاطر نشان کرد: با این روشی که در استان گلستان در حوزه سرمایه‎گذاری وجود دارد به نقطه مطلوب نخواهیم رسید.
رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان ادامه داد: تمام فرآیندی که برای سرمایه‎گذاری طی می‎شود در موافقت اصولی در قسمت کارشناسی متوقف می‎شود، به دلیل اینکه کارشناسان تفسیر به رای کرده و تنها به نظر خودشان بسنده می‎کنند در صورتی ‎که می‎توانند با تعهدات مناسب، در چارچوب قانون عمل کنند.
بهرامی تصریح کرد: اگر تعامل خوبی با سرمایه‎گذاران داخلی نشود دیگر نباید انتظار داشت تا در جذب سرمایه‎گذار خارجی در استان موفق عمل کنیم، لذا فضا را باید به گونه‎ای فراهم کرد که عرف بین‎المللی وجود داشته باشد تا زمینه توسعه به‎ نحو مطلوب صورت پذیرد.
وی با تاکید به اینکه سرمایه‎گذاری تنها تولید ثروت شخصی نیست، بیان داشت: ما سربازان جبهه اقتصادی هستیم و این شعار نیست، لذا اگر می‎خواهیم یک فرآیند اقتصادی شکل بگیرد ابتدا باید جامعه حرکت کند و نیاز به محصولات مشابه خارجی را نداشته باشد تا هم سهم اشتغال افزایش پیدا کرده، هم تورم کاهش یابد همچنین زمینه صادرات محصول نیز فراهم آید.
رئیس خانه صنعت و معدن گلستان در پایان از همراهی مدیران دستگاه‎های اقتصادی در زمینه توسعه، قدردانی کرد و متذکر شد: ما در شرایط خاص جهانی قرار داریم و همه برای توسعه سرمایه‎گذاری تلاش می‎کنند، لذا برای ساختن جامعه‎ای توسعه‎یافته، باید نظارت رؤسای دستگاه‎ها بر کارشناسان خویش افزایش یابد تا شاهد حرکتی فزاینده در جذب سرمایه‎گذاری باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول