اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

طرح‌های موفق سرمایه‌گذاری را به مردم معرفی کنید/مسئولان پاسخگوی عدم موفقیت در جذب سرمایه‌گذاران باشند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: به لحاظ ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای شهر شیراز برای سرمایه‌گذاری، از مسئولان توقع بیشتری برای جذب و اجرای طرح‌های کلان داریم.

طرح‌های موفق سرمایه‌گذاری را به مردم معرفی کنید/مسئولان پاسخگوی عدم موفقیت در جذب سرمایه‌گذاران باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین عصر امروز در حاشیه مجمع عمومی شرکت عمران و توسعه فارس، از احداث شرکت گردشگری در جنوب استان فارس خبر داد و گفت: این شهرک به لحاظ موقعیت ویژه اقلیمی توانایی بالایی برای جذب جامعه مهندسی جنوب کشور دارد.
استاندار فارس با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاری واقعی از دغدغه‌های مجموعه مدیریتی استان فارس است ابراز داشت: به جای فراری دادن سرمایه‌گذاران باید به دنبال جذب حداکثری آنان و ایجاد رقابت سالم برای تحقق این امر بود.
وی اضافه کرد: در این راستا نیز با وجود استعدادها و پتانسیل‌های فراوان شهر شیراز باید از حداکثر این ظرفیت بهره‌گیری کند.
صادق عابدین وجود الگوی مناسب در جذب سرمایه‌گذاری را از جمله ضرورت‌های اجرایی در این زمینه دانست و تصریح کرد: از شورای اسلامی و شهردار شیراز انتظار بیشتری برای فراهم کردن زمینه‌های جذب سرمایه در این شهر پر استعداد داریم و این موضوع با توجه به اهمیت آن بارها به شهرداری و شورای اسلامی شهر منتقل شده است.
صادق عابدین ادامه داد: جذب سرمایه‌گذاران بومی این استان در سایر نقاط کشور، نشان از عدم رفع موانع موجود از سوی مسئولان مربوطه در استان است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد برخی مسئولان از تصمیم‌گیری در این مورد هراس دارند اما باید در برابر پرسش‌های مردم پاسخگو باشند.
استاندار فارس در ادامه تصریح کرد: در این زمینه معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری موفق می‌تواند راهی مناسب برای ایجاد جذابیت برای دیگر سرمایه‌گذاران باشد.
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین در مورد افزایش بودجه شهرداری شیراز گفت: بودجه‌های وابسته به عوارض و کمک‌های دولتی به دلیل اندک بودن، کاری را از پیش نمی‌برد و باید با کمک بخش خصوصی و فعالیت‌های این بخش، شهرهای این استان از جمله شهر شیراز را آباد و با تولید ثروت از این مسیر برای ایجاد آبادانی بهره گرفت.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول