اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمسار:

سرمایه‏گذاری مناسبی در گرمسار شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمسار گفت: سرمایه‏گذاری مناسبی در این شهرستان در بخش‏های مختلف انجام شده که حاصل همت مسئولان و همراهی مردم است.

سرمایه‏گذاری مناسبی در گرمسار شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، شاهپور علائی‏مقدم ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این باره اظهار کرد: در حوزه برق و برق‌رسانی به شهرستان گرمسار، فعالیت‏های خوبی صورت پذیرفته است که جای تقدیر دارد.
وی افزود: توجه ویژه مسئولان شرکت توزیع برق استان سمنان به شهرستان گرمسار در بخش تامین انرژی به خوبی قابل مشاهده است و در این راستا باید از تلاش‏ها و زحمات دست‏اندرکاران و کارشناسان صنعت توزیع برق در این استان قدردانی شود.
علائی‏مقدم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با پیگیری‏های انجام شده و همراهی همه مردم و مسئولان، سرمایه‏گذاری مناسبی از سوی سرمایه‏گذاران بخش‏های مختلف در شهرستان گرمسار به انجام رسیده است.
فرماندار شهرستان گرمسار افزود: برق به نوعی یکی از مهم‏ترین مولفه‏های سرمایه‏گذاری و ادامه روند رو به توسعه این شهرستان محسوب می‏شود و تامین مطلوب و مناسب آن در گرمسار بسیار حایز اهمیت است.
علایی‏مقدم بیان کرد: زیرساخت‏های خوبی در راستای اجرای طرح‏های برق‌رسانی در شهرستان گرمسار فراهم آمده است.
وی همچنین به اثرات مطلوب اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‏ها در کاهش مصرف عمومی و صرفه‏جویی در تمام زمینه‏ها اشاره کرد و گفت: همراهی مردم در اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها بسیار ارزشمند و چشمگیر بود و این همکاری‏ها همواره شایسته قدردانی است.
فرماندار شهرستان گرمسار در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه برق و صرفه‏جویی بهینه و اصلاح الگوی مصرف نیز مشارکت مردمی مطلوبی در این شهرستان صورت گرفته که برآیندهای مثبتی را به همراه داشته است.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول