اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

خدمت در نظام اسلامی سرمایه‌ای ماندگار است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان گفت: خدمت در نظام اسلامی ذخیره و سرمایه‌ای ماندگار است.

خدمت در نظام اسلامی سرمایه‌ای ماندگار است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در جمع مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خدمت در نظام اسلامی را ذخیره و سرمایه‌ای ماندنی دانست.
وی، با بیان اینکه این سرمایه با تمام شدن مسئولیت و پست مدیریتی از بین نمی‌رود، افزود: خدمت اگر با اخلاص باشد، می‌ماند و بقیه‌اش رفتنی است.
این مسئول، پست و مسئولیت را فرصتی برای تلاش و ذخیره کردن خود نامید و تصریح کرد: این پست‌ها و مقام‌ها فرصتی برای تلاش بیشتر و دغدغه اداره صحیح مجموعه است.
وی، با بیان اینکه خدمت در سازمان بنیاد شهید را به صورت ویژه نامید و بیان داشت: انوار الهی در این نهاد وجود دارد و امام راحل فرمودند که خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند.
رضوانی ابراز داشت: امیدواریم با آغاز به کار مدیر کل جدید بنیاد شهید گیلان شاهد تلاش‌های مضاعف و مثمر ثمر باشیم زیرا باید هر روز ما بهتر از دیروز باشد و این امر همکاری همگان را می‌طلبد.
مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: به عنوان خادم خانواده‌های معظم شهدا مسئولیت سنگینی داریم.
احمد اسماعیلی با بیان اینکه تلاش‌ها در این نظام برای خدمت کردن است، افزود: نباید فراموش شود که ابهت و عزت ما مدیون خون شهدا و امام شهیدان است.
وی، با تصریح بر اینکه نباید پست و مقام ما را از مسئولیت‌ها باز دارد، ابراز داشت: برای اینکه از مسئولیت اصلی باز نمانیم نیاز به تفکر و تعقل داریم.
این مسئول، وجود وصیتنامه‌های شهدای نوجوان را بسیار سنگین خواند و اذعان داشت: مسئولیت‌های ما در قبال این وصیتنامه‌ها سنگین است و در بنیاد شهید به عنوان یک دستگاه هماهنگ کننده همه باید کمک کنند تا به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم.
وی، موفقیت یک مدیر را حاصل همکاری همگان نامید و ابراز داشت: گیلان استان سربلندی است و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و باید جهشی کار کنیم و رمز موفقیت در همدلی و همراهی است.
اسماعیلی، تنها راه رسیدن به افق 1404 و برنامه‌های آن را کار کردن جهشی عنوان کرد و بیان داشت: باید با یک سرعت قابل قبول به این اهداف دست یابیم.
وی، بنیاد شهید را در خط ولایت فقیه دانست و اذعان داشت: بنیاد وابسته به هیچ خط و خطوط سیاسی نیست و به عنوان یک دستگاه معتبر است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، جایگاه خانواده‌های شهدا را بسیار بالا دانست و اذعان داشت: ما به تکلیف عمل می‌کنیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول