اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد

اجاره زمین به سرمایه‌گذاران خارجی در قشم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فروش و اجاره زمین با شرایط ویژه به سرمایه گذاران داخلی و اجاره زمین به سرمایه‌گذاران خارجی موجب حضور بیشتر سرمایه‌گذاران برای ایجاد فعالیت‌های اقتصادی در جزیره قشم می‌شود.

اجاره زمین به سرمایه‌گذاران خارجی در قشم
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، اسفندیار حیدری‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معافیت مالیاتی 20 ساله برای فعالیت‌های اقتصادی اعم از صنعتی، تجاری و خدماتی در کنار آزادی مشارکت 100 درصدی سرمایه‌گذاران خارجی بخشی از مزیت‌های مهم سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد قشم است.
وی افزود: معافیت از پرداخت هر گونه حقوق گمرکی و سود بازرگانی برای واردات مواد اولیه صنایع مختلف به همراه ماشین آلات و قطعات یدکی برای تولید کنندگان در منطقه آزاد قشم نیز از دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در این منطقه محسوب می‌شود.
مدیر عامل سازمان منطقه‌ آزاد قشم از تضمین کامل سرمایه‌های خارجی توسط دولت از طریق قانون جلب و حمایت خارجی و امکان ورود کالاهای ساخته شده تولید کنندگان منطقه آزاد قشم به داخل کشور به میزان ارزش افزوده به عنوان بخش دیگری از مزایای سرمایه‌گذاری در قشم نام برد.
به گفته حیدری‌پور، فروش و اجاره زمین با شرایط ویژه به سرمایه‌گذاران داخلی و اجاره زمین به سرمایه‌گذاران خارجی نیز موجب حضور بیشتر سرمایه‌گذاران برای ایجاد فعالیت‌های اقتصادی در جزیره قشم می‌شود.
وی از ایجاد شرایط مناسب فعالیت‌های بانکداری داخلی و خارجی، صدور ویزا برای خارجیان در مبادی ورودی منطقه آزاد قشم و مقررات ساده و مناسب نیروی کار به عنوان دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در قشم نام برد.
حیدری‌پور در پایان با اشاره به فعال شدن مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در قشم اذعان داشت: فعالیت دستگاه‌های تصمیم گیرنده در این مرکز با هدف جذب سرمایه‌گذار و ارائه خدمات به  آنان در ساختمان منطقه آزاد قشم، عملیات صدور مجوز سرمایه‌گذاری را در این منطقه به 48 ساعت کاهش می‌دهد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول