اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس:

پنجره واحد سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس راه اندازی شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس از راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری در این منطقه خبر داد.

پنجره واحد سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس راه اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، صادق نجفی از راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری در این منطقه خبر داد و گفت: این مجموعه برای تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به سرمایه‌گذاران با حضور کارشناسانی از تمام معاونت‌ها و مدیریت‌های سازمان راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس گسترده است، اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد ارس همواره سعی داشته بهترین امکانات و خدمات را برای جذب سرمایه‌گذاران ارائه دهد و این سیستم راهگشای بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری خواهد بود.
وی افزود: نمایندگان معاونت عمران و امور زیربنایی و اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد ارس و سایر معاونت‌های مرتبط در این سیستم حضور دارند و زمان انجام امور اداری و مالی سرمایه‌گذاران در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.
نجفی ادامه داد: همچنین با همکاری بانک ملی ایران شعبه منطقه آزاد ارس، گیشه این بانک برای ارائه خدمات موردنیاز به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در فاز صنعتی منطقه مستقر شده است.
وی گفت: با انتقال اداره ثبت شرکت‌های سازمان منطقه آزاد ارس از مدیریت حقوقی و املاک به معاونت اقتصادی نیز گام مهمی در این خصوص برداشته شده است.
نجفی تصریح کرد: با ایجاد و تکمیل خدمات این واحد، از مراجعه سرمایه‌گذاران به ساختمان‌ها و معاونت‌های دیگر سازمان ممانعت به عمل آمده و خدمات مورد نیاز آنها به سرعت انجام خواهد شد.
اتتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول