اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

دستاوردهای انقلاب قابل شمارش نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف قابل شمارش نیست.

دستاوردهای انقلاب قابل شمارش نیست
آیت‌‌الله علی‌اکبر قریشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن سالروز تشکیل شورای انقلاب توسط امام خمینی (ره) قرار گرفته‌‌ایم، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب در حوزه‌های مختلف اعم از صنعت، علوم تجربی، پزشکی و ... پیشرفت‌های زیادی رقم خورده است که نباید از نگاه هیچ فرد منصف و تیزبینی دور بماند.
وی تصریح کرد: با وجودی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال مسدود کردن مسیر پیشرفت کشورمان بودند ولی با این وجود جوانان غیور و انقلابی با قرار گرفتن در مسیر ولایت به ریسمان اسلام چنگ زدند و به دنبال آن با اتکای به نفس و خودباوری به فناوری‌های موثر و کابردی جهان مانند هوا فضا، انرژی هسته‌ای، بیوتکنولوژی و ... دست پیدا کردند.
این مسئول با اشاره به اینکه دانشمندان ولایتم‌دار و متعهد کشورمان به انرژی هسته‌ای دست یافتند، یادآوری کرد: دشمن با اعمال انواع فشارهای سیاسی و اقتصادی به دنبال کوتاه کردن دست ایرانیان از این فناوری بودند تا از طریق به انحصار درآوردن این علم روز برای کشور خود، سایر ملت‌ها را به خود وابسته کنند ولی ملت ایران در موضع خود مبنی بر لزوم استفاده از این صنعت پافشاری کردند که همه این دستاوردها در سایه پیروزی انقلاب به دست آمده است.
وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌اند، گفت: باید اقشار مختلف مردم با احساس مسئولیت و آگاهانه در این انتخابات شرکت کنند همچنین دیگران به ویژه جوانان را به اهمیت این موضوع بیش از بیش واقف کنند چراکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به میزان حضور مردم در این انتخابات چشم دوخته‌اند.
قریشی گفت: مردم باید در راستای انتخاب کردن افرادی اهتمام کنند که فقط با نیت خدمت به مردم و تحقق ارزش‌های انقلاب به گود رقابت با سایر نامزدها وارد شده‌اند و بر این اساس می‌طلبد در انتخاب افراد متعهد، متخصص و کاردان بیش از بیش رای‌دهندگان دقت کنند تا افرادی لایق و انقلابی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول