اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی:

کمیته مساجد ستاد دهه مبارک فجر انقلاب تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از آغاز به کار کمیته مساجد ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

کمیته مساجد ستاد دهه مبارک فجر انقلاب تشکیل شد
حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مساجد در دوران انقلاب پایگاه‌‌های اصلی مبارزه با ستمشاهی بوده و از اهمیت ویژه‌ای در پیروزی انقلاب برخوردار بوده‌اند.مساجد نه تنها در دوران انقلاب بلکه در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای داشتند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به عضویت جوانان و نوجوانان در کانون‌های فرهنگی و هنری بیان داشت: امروز نیز در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی جوانان و نوجوانان کشور را هدف قرار داده‌اند و با جنگ نرم در پی دور کردن جوانان از ارزش‌های اسلامی هستند مساجد رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارند.
ذوالفقاری حضور جوانان در مساجد را بهترین فرصت برای آشنایی آنان با انقلاب و آرمان‌های انقلاب دانست و بیان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی بسیار گرانسنگ برای آشنایی جوانان با آرمان‌های انقلاب است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.
وی خاطر نشان ساخت: دهه مبارک فجر امسال با توجه به شرایط کشورهای مختلف جهان و نزدیکی به انتخابات از اهمیت دو چندان برخوردار است و دشمن برای این ایام سرمایه‌گذاری کرده است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با تاکید بر اینکه تلاش همگان برای برگزاری باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر ضروری است، گفت: امروز شاهد بیداری اسلامی در کشورهای مختلف هستیم که این بیداری الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.
انتهای پیام/خ۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول