اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

صفحه‌ای زرین از کتاب انقلاب با برگزاری انتخابات ورق می‌خورد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با برگزاری انتخابات سالم یک صفحه زرین دیگر در کتاب قطور تاریخ انقلاب ورق خواهند زد.

صفحه‌ای زرین از کتاب انقلاب با برگزاری انتخابات ورق می‌خورد
حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: به طور قطع اقشار مختلف مردم با حضور حداکثری در این انتخابات یک حماسه فراموش‌ نشدنی ثبت خواهند کرد که مایه فخر و مباهات ایران و ایرانی خواهد بود.
وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در انتخابات پیش رو اقشار مختلف مردم به طور داوطلبانه و با شوری وصف ‌نشدنی شرکت کنند چراکه انجام دادن این وظیفه سیاسی و اجتماعی از جانب قانون و شرع بر دوش آنها گذاشته شده است.
این مسئول به لزوم دقت هموطنان برای انتخاب افراد صالح، متدین و کاردان تأکید کرد و گفت: مردم باید بعد از بررسی و مطالعه مسائل مختلف حوزه انتخابیه خود با در نظر گرفتن برنامه‌های هر یک از کاندیداها به انتخاب لایق‌ترین فرد مبادرت کنند.
ذاکر به نقش نمایندگان مجلس در شتاب گرفتن روند توسعه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس وظیفه نظارتی بر عهده دارند، در پیشبرد برنامه‌‌های توسعه ‌دولت به طور قطع نقش زیادی خواهند داشت بر این اساس می‌طلبد مردم در انتخاب نمایندگان خود بیش از پیش تلاش کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه برگزاری این انتخابات موجب یأس دشمنان می‌شود، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان‌دهنده وجود اتحاد بین مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت است بر این اساس ملت ایران با حضور خود در صفوف فشرده پای صندوق‌های رأی به همه نقشه‌های دشمنان خط بطلان خواهند کشید.
ذاکر اظهار داشت: دشمنان به طور قطع انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران را در کانون توجه قرار خواهند داد از این رو می‌طلبد بیش از پیش در راستای تبیین اهمیت این انتخابات و ایجاد انگیزه برای شرکت در انتخابات گام برداشته شود.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول