اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

ساخت وساز غیرمجاز در نوشهر ‌شتاب‌ گرفته است

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: ‌ساخت وساز غیرمجاز در نوشهر ‌شتاب‌ گرفته است که دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید نسبت به ساماندهی و جلوگیری این موضوع اقدام کنند.

ساخت وساز غیرمجاز در نوشهر ‌شتاب‌ گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران چهره واقعی غرب را به مردم منطقه نشان داده است.
وی با اشاره به برگزاری مانور قدرتمندانه ارتش در چند وقت اخیر اظهار داشت: این مانور قدرت و پیشرفت‌های کشور را در عرصه نظامی به رخ جهانیان کشید و دشمنان به توانمندی‌های ایران اسلامی اعتراف کردند.
قمی با بیان اینکه دشمن با سیاه‌نمایی عملکرد نظام و دولت سعی در ناامید کردن مردم دارد، ادامه داد: امروز وظیفه ما به عنوان کارگزاران جمهوری اسلامی این است که دستاوردها و خدمات نظام را به نمایش بگذاریم، امید را در ملت تقویت کنیم و به آگاهی‌بخشی و بیداری مردم به دور از هرگونه اغراق بپردازیم.
وی از انتخابات به عنوان محوری‌ترین تجلی حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی کشور یاد کرد و تصریح کرد: همگی وظیفه داریم به بهترین شکل زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم و سعی در برپایی انتخاباتی سالم، قانونی و عادلانه داشته باشیم.
فرماندار نوشهر تاکید کرد: هرگونه سوء‌استفاده از اموال بیت‌المال برای تبلیغ کاندیدای خاصی تخلف بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مصرف آب، برق و گاز برخی از ادارات بسیار زیاد بوده که بدهکاری این ادارات به دستگاه‌های خدماتی را موجب شده است که توصیه می‌شود نسبت به بهینه‌سازی مصرف انرژی در این ادارات و همچنین پرداخت به موقع بدهی‌ها اقدام شود.
قمی اویلی با بیان اینکه ساخت وساز غیرمجاز روند شتاب اداری به خود گرفته است با ابراز نگرانی از این موضوع از متولیان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط خواست تا نسبت به ساماندهی و جلوگیری این موضوع اقدام کنند.
وی از گرانی قیمت برخی از کالاهای اساسی مردم در شهرستان نوشهر نیز انتقاد کرد و گفت: اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی باید کمیسیون نظارت بر قیمت شهرستان را فعال ساخته و بر قیمت‌گذاری کالاها نظارت بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول