اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

پروژه 140 واحدی خیرین مسکن‌ساز لارستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس بنیاد مسکن؛ پروژه 140 واحدی خیرین مسکن‌ساز لارستان افتتاح شد.

پروژه 140 واحدی خیرین مسکن‌ساز لارستان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان؛ در این آیین که بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان عالی‌رتبه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و استان فارس برگزار شد؛ مجتمع مسکونی 140 واحدی احسان لارستان که با همت انجمن خیرین مسکن‌ساز 313 لارستان و مشارکت سازمان‌ها و نهادهای کشوری در لارستان احداث شده است، افتتاح شد.
در ابتدای این مراسم علی‌محمد امیری معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تشکر از خیرین منطقه که در ساخت اکثر پروژه‌های عام‌المنفعه نظیر بهداشت و درمان؛ مسجد و مدرسه و درمانگاه و بیمارستان و ... شهرستان مشارکت دارند؛ گفت: خیرین این منطقه بدون ذره‌ای چشم‌داشت و در راه خدا هزینه‌های بسیاری را در راه آبادانی زادگاه خود صورت می‌دهند که پروژه ۱۴۰ واحدی خیرین مسکن‌ساز لارستان با عنوان مجتمع احسان از آن جمله است.
امیری افزود: با همت بنیاد مسکن و در دولت نهم و دهم در منطقه لارستان به تنهایی 6 هزار و ۵۰۰ مسکن روستایی نوسازی یا مقاوم‌سازی شده که ارزش ریالی آن ۴۰۰ میلیارد ریال قرض‌الحسنه است.
فرماندار لارستان در ادامه سخنان خود با اشاره به معضل مسکن جوانان و همت بلند دولت برای رفع این مشکل از طریق پروژه عظیم و فاخر مسکن مهر تصریح کرد: بنیاد مسکن در چهار سال اخیر در شهرهای زیر 25 هزار نفر برای یک‌هزار و 200 واحد مسکن مهر 240 میلیارد ریال تسهیلات خودمالکی در نظر گرفته و 900 هزار متر مربع پروانه ساختمانی و 12 هزار سند روستایی را در لارستان صادر کرده است.
امیری همچنین از رئیس بنیاد مسکن خواست تا در افزایش تأمین اعتبار طرح‌های هادی روستاهای محروم این منطقه وسیع و زلزله‌خیز اهتمام جدی به خرج دهد.
به گزارش فارس، مجتمع مسکونی ۱۴۰ واحدی خیرین مسکن‌ساز لارستان در زمینی به مساحت 10 هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۲۱ هزار متر مربع در هفت بلوک ۲۰ واحدی با مساحت مفید هر واحد ۱۴۰ متر مربع ساخته شده است.
مجموع هزینه صورت گرفته برای ساخت این پروژه برابر اعلام نصرالله قادری رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز ۳۱۳ لارستان ۸۰ میلیارد ریال بوده که سهم هر متقاضی ۱۸۰ میلیون ریال و ۲۴۰ میلیون ریال نیز وام قرض‌الحسنه مسکن مهر بوده و مابقی هزینه‌ها نیز توسط خیرین تأمین شده است.
در پایان این مراسم کلید یکی از واحدهای مسکونی مجتمع احسان به خانواده شهید مسکینی اهدا شد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول