اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کشوری والیبال بنیاد مسکن صورت گرفت

قهرمانی والیبالیست‌های بنیاد مسکن فارس

خبرگزاری فارس: تیم والیبال بنیاد مسکن فارس قهرمان سیزدهمین دوره مسابقات کشوری شد.

قهرمانی والیبالیست‌های بنیاد مسکن فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، سیزدهمین دوره مسابقات والیبال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با حضور 16 تیم به میزبانی استان یزد با قهرمانی تیم والیبال بنیاد مسکن فارس به کار خود پایان داد.
این مسابقات در دو سطح دسته یک و دو با رقابت‌های فشرده انجام شد که طی آن در دسته یک، تیم فارس در بازی نخست، استان خوزستان را دو بر صفر وادار به شکست کرد و در بازی دوم با آذربایجان غربی حریف را دو بر صفر به شکست کشاند.
تیم فارس والیبالیست‌های تیم استان اصفهان را نیز با امتیاز دو بر صفر و تیم مازندران نیز تیم خوزستان را در مرحله ضربدری شکست داد و در این شرایط، فارس و مازندران به فینال سیزدهمین دوره مسابقات راه یافتند. در مرحله فینال مسابقات، بنیاد مسکن فارس، گیم نخست را با امتیاز 21- 25 به مازندران واگذار کرد اما در سه گیم متوالی دیگر با نتیجه 11-25، 27-29 و 19 -25 توانست با گذشتن از تیم مازندران و کسب نتیجه 1-3 به قهرمانی نایل شود و بدین ترتیب مازندران دوم و تیم اصفهان نیز مقام سوم این دوره را به خود اختصاص دادند.
تیم والیبال بنیاد مسکن فارس به سرپرستی عباس قایدیان و سرمربیگری حمید مصفا توانسته است در این دوره درخشش داشته باشد.
قاسم حسینی، کرامت‌الله رمضانی زاده، محمدرضا حیدری، علی موذنی، جواد غلامی، موسی عمادی، سعید خانی، مرتضی همایون، مصطفی هاشمی و غلامرضا تدین بازیکنان توانمند این تیم پیروز هستند که برای مردم فارس افتخارآفرینی کردند.
مراسم اختتامیه این دوره که با حضور رئیس رفاه و ورزش بنیاد مسکن، مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد، معاون ورزش و جوانان استان یزد، رئیس هیئت والیبال این استان و جمعی دیگر از مسئولان انجام شد، با تجلیل از برترین‌های مقام‌آور، و همچنین معرفی مرتضی همایون بازیکن بنیاد مسکن فارس به عنوان بهترین امتیازآور دوره، که مورد تقدیر و تجلیل مسئولان قرار گرفت، به کار خود پایان داد.                                    
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول