اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی سنندج:

سازمان نوسازی صنایع ایران در کردستان سرمایه‌گذاری می‌کند

خبرگزاری فارس: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با ارسال نامه‌ای به دستگاه‌های دولتی و نیز دانشگاهی و بخش خصوصی کردستان از آمادگی این سازمان برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های اقتصادی دارای توجیه اقتصادی در این استان خبر داد.

سازمان نوسازی صنایع ایران در کردستان سرمایه‌گذاری می‌کند
 محمدسعید نقشی‌زادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اقدام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حمایت از توسعه صنعتی کردستان اظهار خرسندی کرد. 
وی تصریح کرد: بر اساس اصلاحیه تبصره 3 ذیل بند الف ماده 3 قانون سیاست‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی، شرکت‌های مادر تخصصی می‌توانند پس از فراخوان عمومی از سوی وزارتخانه‌ها یا شرکت‌های مادر تخصصی ذیربط و احراز عدم تمایل بخش‌های خصوصی برای سرمایه‌گذاری بدون مشارکت دولت در طرح‌های اقتصادی موضوع فعالیت‌های گروه یک ماده 2 این قانون در مناطق کمتر توسعه می‌توانند به هر میزان اقدام به سرمایه‌گذاری مشترک با بخش‌های غیر دولتی نمایند.
به گفته نقشی‌زادیان در اجرای این قانون سهام دولتی ناشی از این مشارکت باید ظرف سه سال پس از بهره‌برداری با رعایت مقررات واگذار شود.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سنندج از کارآفرینان و مدیران و برنامه‌ر‌یزان کردستان خواست از فرصت پیش آمده استفاده کرده طرح‌های آماده و دارای توجیه اقتصادی و فنی را به این سازمان ارسال کنند.
نقشی‌زادیان خاطر نشان کرد: این اقدام علاوه بر اجرای اصل 44 می‌تواند گام مثبتی در اجرای مصوبه دولت در بخشنامه ستاد تسهیل سرمایه‌گذاری در شرق و غرب کشور باشد.
در یکی از مواد بخشنامه تسهیل سرمایه‌گذاری در شرق و غرب کشور تصریح شده است که شرکت‌های مادر تخصصی کشور برای تشویق کارآفرینان سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه یافته کشور از جمله کردستان سرمایه‌گذاری کنند.
 انتهای پیام/صا20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول