اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر:

سرمایه‌گذاری در امر پژوهش مصرف نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر گفت: سرمایه‌گذاری در امر پژوهش مصرف نیست.

سرمایه‌گذاری در امر پژوهش مصرف نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، سید محمدحسین هاشمی‌فرد بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه دین در بندر کنگان، اظهار داشت: پژوهش محور توسعه است و باید نسبت به تقویت پژوهش بویژه در محیط‌های علمی و دانشگاهی اهتمام ورزیم.
مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه به معنای پیشرفت مبتنی بر ارزش‌ها موجب پیشرفت دین و فرهنگ اسلامی می‌شود.
هاشمی‌فرد با اشاره به جنگ نرم دشمن و با بیان این مطلب که سرمایه‌گذاری در امر پژوهش مصرف نیست تصریح کرد: برای کار در حوزه فرهنگ باید سرمایه‌گذاری جدی در امر پژوهش‌های دینی شود.
وی اضافه کرد: امروز دشمن در قالب دوستی، خودی جلوه دادن و ... به خانه‌ها و مدارس و دانشگاه‌های ما نفوذ کرده تا همه او را باور کنند و اینجاست که باید با هشیاری رهنمودهای کاملا حکیمانه و عمیق رهبری را در مبارزه با دشمن در شرایط جنگ نرم با جدیت دنبال کرد.
مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری بوشهر بیان کرد: جنبش نرم‌افزاری، جهاد علمی، جهاد اقتصادی و ... یک ماموریت عمومی برگرفته از باورهای دینی است و بدلیل همین باور و در صورت جدیت و عزم همگانی نصرت الهی را برای نظام دینی و ذلت و زبونی را برای دشمنان بدنبال خواهد داشت.
هاشمی‌فرد در ادامه امام حسین (ع) را بهترین الگوی زندگی خوب برای بشریت دانست و افزود: بزرگترین ظلم در حق بشریت گرفتن الگوی حیات طیبه بود.
وی همچنین با اشاره به حماسه 9 دی گفت: نهم دی نتیجه حسین‌نگری و حسین‌باوری ملت بزرگ ایران بوده و نشان‌دهنده بصیرت بالای مردم است.
این مسئول اذعان داشت: مردم ولایی ایران در حماسه 9 دی از ولایت یعنی از جانمایه‌ای که در حیات اصلی‌شان نقش دارد دفاع کردند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول