اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کرمان اعلام کرد

آمادگی شهرک‌های صنعتی جنوب کرمان برای سرمایه‌گذاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: شهرک‌های صنعتی جنوب استان کرمان برای سرمایه‌گذاران مهیاست.

آمادگی شهرک‌های صنعتی جنوب کرمان برای سرمایه‌گذاری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان مهدی تربتی شامگاه شنبه در نخستین همایش جذب سرمایه‌گذاری تولیدی در جنوب استان کرمان اظهار داشت: در جنوب استان کرمان 9 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که از این تعداد دو شهرک در شهرستان جیرفت است.
وی افزود: مجموع هزینه‌کرد در این شهرک‌های صنعتی بیش از 90 میلیارد ریال بوده است که عمدتا به صورت خاص برای جنوب کرمان در نظر گرفته شده است.
تربتی تصریح کرد: در تمام شهرک‌ها و ناحیه‌های صنعتی زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، مخابرات، آسفالت، جدول‌گذاری، فضای سبز و ... را آماده کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری و ابتدای سال آینده طراحی گازرسانی به شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم، گازکشی را قبل از رسیدن گاز به منطقه انجام دهیم.
تربتی با اشاره به وضعیت شهرک‌های صنعتی جنوب استان بیان داشت: شهرک صنعتی شماره یک جیرفت کاملا تکمیل و 177 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این شهرک انجام شده و 89 واحد صنعتی نیز در آن به بهره‌برداری رسیده است.
وی عنوان کرد: در شهرک صنعتی شماره دو جیرفت 200 هکتار زمین داریم که تاکنون 100 هکتار آن واگذار شده و تعدادی واحد صنعتی نیز به بهره‌برداری رسیده و 23 واحد نیز درحال ساخت است.
تربتی گفت: در شهرک صنعتی شهرستان کهنوج نیز بالغ بر 125 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و 260 نفر اشتغالزایی داشته و 12 واحد به بهره‌برداری رسیده است.
وی اظهار داشت: شهرک صنعتی شهرستان رودبار در زمینی به مساحت 26 هکتار در فاز عملیاتی و آماده واگذاری است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان ابراز داشت: در شهرک صنعتی رودبار یک واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده و تاکنون 9 نفر اشتغالزایی داشته است و همچنین با 4 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری دو واحد درحال ساخت است.
وی افزود: در شهرک صنعتی شهرستان عنبرآباد دیگر زمینی برای واگذاری نداریم و باید در زمینه توسعه آن کار کنیم.
تربتی بیان داشت: شهرک صنعتی شهرستان منوجان نیز در حال طراحی است و سال آینده فاز عملیاتی آن برقرار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: صنعت پس از کشاورزی در جنوب استان کرمان می‌تواند، نقش تاثیرگذاری در تحول و پیشرفت در این منطقه زرخیز داشته باشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول