اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

زمینه حضور آگاهانه در انتخابات فراهم شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: لازم است تا همه دست‏اندرکاران انتخاباتی به گونه‏ای عمل کنند که زمینه حضور آگاهانه مردم در انتخابات فراهم شود.

زمینه حضور آگاهانه در انتخابات فراهم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان پیش از ظهر امروز در دوره آموزشی ویژه اعضای هیئت‏های اجرایی، امنیت و ستاد انتخابات حوزه‏های اصلی و فرعی شهرستان سمنان که با حضور دست‏اندرکاران این بخش در فرمانداری سمنان برگزار شد، خواستار زمینه‏سازی همه مجریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای افزایش حضور مردم در انتخابات شد.
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر همچنین تصریح کرد: بقا و استواری نظام اسلامی به حضور مستمر و همیشگی مردم در صحنه است و انتخابات مجلس یکی از عرصه‎هایی است که مردم می‏توانند بار دیگر دلبستگی و عشق خود را به نظام اسلامی و ولایت‌فقیه نشان دهند.
همتیان بیان کرد: هیئت‏های نظارت، اجرایی و بازرسی باید با همدلی و هماهنگی یکدیگر زمینه حضور مردم در انتخابات پیش‏رو را فراهم آورند.
رئیس هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمنان ادامه داد: دست‏اندرکاران انتخابات و مسئولان در برهه کنونی به خوبی می‏توانند زمینه حضور آگاهانه و حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند و باید همواره به این اصل اساسی توجه شود.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری سمنان و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان سمنان و مدیرکل دفتر انتظامی و امنیتی و رئیس کمیته امنیت این ستاد نیز در بخش‏های دیگری درباره فرایند برگزاری انتخابات مطالبی را بیان کردند. 
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول