اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

مدارک غیرقانونی در انتخابات عوام‌فریبی است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: کاندیداهای مدعی، اگر مدرک قانونی ارائه نکنند دچار عوام فریبی شده‌اند.

مدارک غیرقانونی در انتخابات عوام‌فریبی است
یوسف اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به مصوبه مجلس در ممانعت از استفاده از القاب و عناوین متعدد در معرفی اشخاص اظهار داشت: کاندیداهای مدعی مدارک تحصیلی و پست‌ها و برخی عناوین دهان پر کن اگر به ادعای خود مدرکی ارائه نکنند به یقین دچار تخلف شده‌اند و این جز عوام فریبی چیز دیگری نیست.
اکبری ادامه داد: این افراد در چاپ و نشر، محاورات،‌ مجالس،‌ محافل، رسانه‌ها، ‌تریبون و... اگر بخواهند از عناوینی استفاده کنند باید برای آن مدرک ارائه کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 75 درصد اعضای منتخب هیئت اجرایی منتسب به خانواده شهدا هستند، افزود: ما چکیده‌ای از معتمدان و افراد با سابقه شهر را در قالب هیئت اجرایی دور هم جمع کردیم به گونه‌ای که این 30 نفر از اقشار مختلف اعضای اصلی را انتخاب کرده و آنها امروز بررسی صلاحیت‌ها را در دستور کار قرار داده‌اند.
اکبری با بیان اهمیت سه اصل در انتخابات گفت:‌ در وهله اول حضور حداکثری مردم و در کنار آن حفظ امانتداری و ولایت‌مداری سه مولفه برگزاری انتخابات مقتدر در نظام اسلامی ماست.
وی بیان داشت: در این صحنه نیز گوش و چشم به ایما و اشاره رهبر معظم انقلاب دوخته‌ایم و گوش به فرمان مولا و مقتدای خود بستر حضور حداکثری مردم را فراهم کرده و از آرای آنها صیانت می‌کنیم.
فرماندار اردبیل دولت احمدی‌نژاد را قانون‌مدارترین دولت در تاریخ ایران یاد کرد و افزود: ‌این دولت آرزوهای رهبر معظم انقلاب را برآورده کرد و در مقایسه مشارکت مردم نیز به خوبی مشاهده می‌کنیم که در دولت نهم و دهم تمام انتخابات برگزار شده از یک روند افزایش مشارکت‌کننده برخوردار بوده است.
وی اظهار داشت: دولت امانتداری و پاک‌دستی خود را در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف نشان داده و در انتخابات پیش‌رو بار دیگر این صلابت را نشان خواهد داد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول