اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات بی‌طرف باشند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات باید بی‌طرف باشند.

هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات بی‌طرف باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حبیب‌الله دهمرده عصر امروز در نشست با هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات در شهرستان دلفان با تاکید بر حضور حداکثری و مشارکت فعال و آگاهانه مردم در این دوره از انتخابات گفت: اعتمادسازی عمومی و جلب نظر و اطمینان مردم در خصوص روند برگزاری انتخابات و صیانت از خواست و اراده ملت، مهم‌ترین اصل برای مشارکت فعال و گسترده مردم در انتخابات است.
دهمرده یادآور شد: تنویر و شفاف‌سازی افکار عمومی جامعه در زمینه تبیین اهمیت، جایگاه و ویژگی‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین عامل برای جلب مشارکت حداکثری مردم است.
وی افزود: رعایت اصل مهم بی‌طرفی در روند برگزاری انتخابات و تاکید بر شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی در این خصوص، بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند را فراهم می‌کند.
دهمرده خطاب به اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات در شهرستان دلفان اظهار داشت: مردم باید به خوبی با زوایا، روند اجرا و مراحل برگزاری انتخابات به صورت شفاف و مشخص آشنا شده و نسبت به بی‌طرفی مجریان و ناظران در این عرصه برای صیانت از رای و نظر مردم اطمینان حاصل کنند.
استاندار لرستان تصریح کرد: توجه به این عوامل مهم به طور یقین موجب برگزاری انتخاباتی سالم، درست و شکوهمند با خلق حماسه‌ای دیگر در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی می‌شود.
دهمرده با تاکید بر سلامت انتخابات به عنوان یک اصل مهم و محوری، گفت: تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی بر اساس خواست و اراده ملت بزرگ ایران باید به عنوان یک امر مقدس، مورد نظر همه عوامل اجرایی و نظارت در انتخابات باشد.
وی با اشاره به اینکه وظیفه همه ما خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است، افزود: در جریان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، خدمت‌رسانی به مردم باید بسیار گسترده‌تر و مؤثرتر از همیشه باشد.
دهمرده افزود: مردمی که در دوران سخت دفاع مقدس تمام هستی خود را برای دفاع از انقلاب و کشور در طبق اخلاص گذاشته و در این مسیر از جان خویش نیز گذشتند، امروز نیز برای ثبات و تداوم حرکت انقلاب و تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
استاندار لرستان امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود با حضور در شهرستان دلفان، از روند اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان از جمله مسکن مهر و مصلای شهرستان دلفان بازدید و بر تسریع در اجرا و بهره‌برداری از این طرح‌ها تاکید کرد.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول