اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌کرج:

فراخوان مسابقه بهترین طرح تبلیغاتی انتخابات در البرز منتشر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج گفت: فراخوان مسابقه استانی بهترین طرح تبلیغاتی با محوریت حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط این اداره منتشر شد.

فراخوان مسابقه بهترین طرح تبلیغاتی انتخابات در البرز منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج، سیده‌زهرا حسینی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، مسابقه استانی بهترین طرح تبلیغاتی را با شعار ( آینده کشور در گرو انتخابات بهتر ) برگزار می‌کند.
وی اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های مهم مردم‌سالاری دینی انتخابات و مشارکت مردم کشورمان در تعیین سرنوشت خود است و دشمن برای خدشه‌دار کردن این ویژگی اساسی، سعی در کم کردن حضور مردم در انتخابات دارد.
حسینی ادامه داد: به همین منظور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج با هماهنگی کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان البرز در نظر دارد مسابقه بزرگ بهترین طرح تبلیغاتی، اعم از (عکس‌، پوستر‌، طرح بنر) با محوریت تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را برگزار کند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: براساس فراخوان اعلام شده مهلت ارسال آثار تا تاریخ چهار بهمن ماه تعیین شده است و آثار ارسالی به دبیرخانه مستقر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در تاریخ شش بهمن ماه داوری شده و طرح‌های برتر بر‌اساس نظر داوری انتخاب خواهند شد‌.
حسینی افزود: جوایز نفیسی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است و در پایان نیز نمایشگاهی از این آثار در نگارخانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و از طرح‌های برگزیده به عنوان طرح تبلیغاتی در سطح شهر استفاده خواهد شد.
انتهای پیام/‌ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول