اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

دهیاران فضای انتخاباتی عاری از ابهام را ایجاد کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: در این برهه از زمان مهم‌ترین وظیفه دهیاران ایجاد فضای عاری از هرگونه ابهام با بهره‌وری کامل از امکانات موجود برای آگاه‌سازی مردم روستا در خصوص چگونگی روند انتخابات است.

دهیاران فضای انتخاباتی عاری از ابهام را ایجاد کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا عصر امروز در نشست مشورتی با دهیاران شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه دهیاران مجریان سیاست‌های نظام در سطح روستاها هستند، گفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، دهیاران در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح روستاهای شهرستان نقش کلیدی و برجسته‌ای دارند.
وی سلامت برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دومین پارامتر اصولی و راهبردی خواند و تأکید کرد: در این برهه از زمان مهم‌ترین وظیفه دهیاران ایجاد بستر و فضای عاری از هرگونه ابهام با بهره‌وری کامل از امکانات موجود در راستای آگاه‌سازی مردم روستا در خصوص چگونگی روند انتخابات است.
فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه عاملان اجرایی دولت در روستاها باید در چارچوب قانون به وظایف خود عمل کنند، متذکر شد: شناخت و تسلط بر قوانین حاکم بر حوزه مسئولیتی، نیازی مبرم برای پیشرفت همه‌جانبه و راهکاری کارشناسانه در حل مشکلات، موانع و دسترسی آسان و سریع به اهداف مورد نظر است.
رضانیا در ادامه خواستار ایجاد بانک جامع اطلاعاتی دهیاران در شهرستان شد و تأکید کرد: اجرایی شدن این مهم سبب استفاده بهینه و درست از فرصت‌ها و منابع غنی نیروی انسانی در عرصه‌ها و زمان‌های مختلف بر اساس مطالبات و نیازها خواهد شد.
وی اطلاعات را زیربنای بنیادی برنامه‌ریزی‌های خرد و کلان عنوان کرد و بیان داشت: ارائه آمار و ارقام دقیق و کارشناسی شده و تصمیم‌گیری در حوزه‌های مختلف زمینه را برای خدمات‌رسانی تسریع می‌بخشد. 
فرماندار تویسرکان اشتغال‌زایی را مهم‌ترین عامل رشد، پویایی و توسعه پایدار روستا در تمام بخش‌ها دانست و تصریح کرد: شناسایی و مدیریت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه در سطح روستاها بسترساز توسعه پایدار، جذب سرمایه، افزایش تولید و درآمد و فرصت‌های شغلی خواهد شد.
بخشدار مرکزی تویسرکان نیز با اشاره به اینکه مشکل زمین‌های موقوفی برای ساخت و ساز مسکن روستائیان باید در چارچوب قانون حل شود، اظهار داشت: دهیاران باید با نگاه دقیق و موشکافانه مشکلات و کمبودها را در حیطه فعالیت خود بررسی و نسبت به برطرف شدن آنها برنامه‌ریزی و اقدام کنند.
مسعود حمزه‌ای تواناسازی و گسترش فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را در بین رده‌های سنی مردم روستا امری ضروری خواند و خاطرنشان کرد: وحدت میان ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و زیست‌محیطی به منظور بالا بردن سطح معیشت و رفاه معیشت جامعه روستایی نیازمند مدیریتی کاردان و کارآمد است که حرکت دراین راستا اهتمام جدی دهیاران را می‌طلبد.
حمزه‌ای در پایان سخنان خود از تشکیل واحد حقوقی در ساختار دهیاری شهرستان خبر داد و گفت: نظارت فنی بر طرح‌های عمرانی در روستا از طریق دهیاران به عنوان عامل اجرایی صورت می‌گیرد.  
انتهای پیام/آ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول