اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خدابنده:

استکبار نمی‌تواند انتخابات کشور را مخدوش کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات موضوعی نیست که استکبار بتواند آن را مخدوش کند.

استکبار نمی‌تواند انتخابات کشور را مخدوش کند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان خدابنده با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی‌های لازم زمینه حضور حداکثری مردم در جامعه فراهم شود.
وی با بیان اینکه مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات 88 به کام دشمنان تلخ آمد، تصریح کرد: دشمنان همواره مشارکت مردم در انتخابات را نشانه رفته و درصدد تضعیف این حضور هستند.
فرماندار شهرستان خدابنده تصریح کرد: هوشیاری مردم موجب شد نظام پایدار مانده و امروز سران فتنه جز مرگ چیزی را پیش روی خود نبینند.
وی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ سخت نتوانست به نتیجه برسد، خاطرنشان کرد: امام (ره) و راه شهدا موجب شد، تا دشمنان تاکتیک خود را تغییر دهند.
رفیعی بیان داشت: دشمنان پس از هشت سال دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیدند که با جنگ سخت نمی‌تواند از صدور انقلاب جلوگیری کنند.
وی اذعان داشت: دشمنان اسلام با اجرای این طرح نیاز به عوامل و گروه‌هایی در داخل و خارج کشور داشتند، که در داخل کشور با برگزاری نشست‌هایی از سال 86 شخصیت موسوی را نزدیک‌ترین فرد برای این کار دیدند.
فرماندار شهرستان خدابنده یادآور شد: از سویی دشمن به امکانات نیز نیاز داشت که در این راستا حزب مشارکت، مجاهدان انقلاب، بنیاد باران و خانه آزادی را در ایران برای براندازی نظام فعال کرد.
رفیعی اظهار داشت: موضوع انتخابات موضوعی نیست که استکبار بتواند آن را مخدوش کند، زیرا ساز و کار انتخابات به گونه‌ای است که امکان تقلب در آن وجود ندارد.
وی با بیان اینکه انتخابات آینده دوره نهم مجلس مسئله اساسی و تعیین ‌کننده است، افزود: به همین دلیل دشمن با برنامه‌ریزی‌های مختلف در صدد مخدوش کردن انتخابات است.
فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در یک نظام  دینی مرجع ولایت مطلقه فقیه است، افزود: با تدابیر مقام معظم رهبری در فتنه 88 دشمنان اسلام نتوانستند به اهداف خود دست یابند.
وی با بیان اینکه سران فتنه با همت، بصیرت و آگاهی مردم به اهداف خود نرسیدند، افزود: مردم ایران همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته و از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده‌اند.
در پایان این جلسه علی پاک منش بخشدار مرکزی تقدیر و موسوی به عنوان سرپرست بخشداری معرفی شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول