اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

نظام اسلامی را با تهدید نمی‌توان ساقط کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: بعد از 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به این باور رسیده‌اند که نظام اسلامی را با تهدید و زور نمی‌توان ساقط کرد.

نظام اسلامی را با تهدید نمی‌توان ساقط کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری بیرجند در ادامه برنامه‌های دهگردشی فرمانداری بیرجند، مردم روستای خراشاد میزبان فرماندار و جمع زیادی از مدیران شهرستان بیرجند بودند.
محمدعلی قاسم‌زادهنداف، گفت: بعد از پشت سر گذاشتن جنگ تحمیلی و تحریم‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نهال انقلاب اسلامی تنومند شده و تصور ساقط کردن نظام با شیوه‌های سخت‌افزاری امکان‌پذیر نیست.
وی ادامه داد: به فرموده امام راحل اگر زمانی دشمن از شخصیت‌های نظام تعریف کرد بدانید که نقص و مشکلی وجود دارد و این حاوی پیامی برای ملت ایران و نظام اسلامی است.
فرماندار بیرجند تصریح کرد: مشاهده کردیم که در طول دوران انقلاب افرادی که از نظام اسلامی فاصله گرفتند و به صف منافقان و معاندان نظام پیوستند مورد تشویق اجانب نیز بودند.
وی با بیان اینکه در سه سال اخیر نظام اسلامی یک جریان خطرناک را پشت سر گذاشت، گفت: بعد از انتخابات سال 88 دشمن با تمام توان وارد صحنه شد و خصومت با نظام و رهبری را به دیانت و اسلام وصل کردند اما با درایت رهبری انقلاب جریان فتنه را پشت سر گذاشت حتی 14 میلیون افرادی که از سر تکلیف در انتخابات شرکت کرده بودند و به افراد شکست خورده در انتخابات رای داده بودند وارد صحنه شدند و برائت خواستند.
فرماندار بیرجند ادامه داد: مردم به اسلام، انقلاب و رهبری تعهد دارند نه به اشخاص و زمانی که فردی از مسیر انقلاب و رهبری خارج شود او را طرد می‌کنند و این درسی بود که امام به ملت ایران داد. 
قاسم‌زادهنداف با اشاره به انتخابات مجلس گفت: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که قانون را خوب وضع کنند و بر دستگاه‌های اجرایی نظارت داشته باشند.
وی ادامه داد: فردی که برای مجلس انتخاب می‌شود باید فردی متعهد، متدین و ملتزم به ولایت‌فقیه باشد و بتواند مشکلات مردم را حل کند.
فرماندار بیرجند یادآور شد: نماینده مردم باید اهل تلاش باشد تا بتواند در سطح کشور و منطقه کار انجام بدهد.
قاسم‌زادهنداف گفت: دشمن در این مرحله دنبال این است تا مشروعیت نظام را با حضور کمرنگ مردم در پای صندوق‌های رأی زیر سؤال ببرد و از هم‌اکنون آغاز به تبلیغات منفی کرده است اما مردم با حضور پررنگ خود در 12 اسفند به دشمن ثابت می‌کنند به انقلاب وفادار هستند و از نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.
وی به بررسی مشکلات مردم روستا پرداخت و با بیان اینکه طرح هادی اجرا شده در روستای خراشاد طرحی نو و جدید است، گفت: طرح هادی بدون مشارکت مردم قابل اجرا نخواهد بود.
فرماندار بیرجند گفت: افرادی که در طرح هادی مشارکت فعال داشته باشند از مساعدت‌های بنیاد مسکن برخوردار می‌شوند.
قاسم‌‌زادهنداف ادامه داد: فاز دوم سایت کارگاهی روستای خراشاد در صورتی که ظرفیت فاز نخست تکمیل و متقاضی وجود داشته باشد احداث و در اختیار فعالان اقتصادی قرار خواهد گرفت.
وی گفت: در صورتی که آمار دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی به حد قانونی برسد آموزش و پرورش اقدام به تأسیس مدرسه راهنمایی می‌کند.
فرماندار بیرجند خاطرنشان کرد: دهیاری و شورای اسلامی روستا باید زمین ورزشی را به تملک اداره تربیت‌بدنی درآورند تا در اعتبارات سال آینده نسبت به احداث زمین ورزشی اقدام شود.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول