اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

انتخابات فرصتی برای تقویت استحکام نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: کسانی که در مورد انتخابات سکوت اختیار می‌کنند، فاقد نگاه ساختارگرا به این رخداد سیاسی هستند.

انتخابات فرصتی برای تقویت استحکام نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد غفاری در نخستین جلسه توجیهی آموزشی هیئت‌های اجرایی شهرستان‌های مشهد، کلات، طرقبه شاندیز، چناران، فریمان و سرخس با بیان این مطلب افزود: پس از فتنه 88 دو نوع نگاه ساختارگرا و ساختار گریز نسبت به انتخابات به وجود آمده است.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی درمورد ویژگی‌های نگرش ساختارگرا اظهار داشت: صاحبان این نگرش، در انتخابات نه تنها به دنبال پیروزی خود یا کاندیدای مورد نظرشان هستند بلکه افزایش مشارکت مردم در راستای افزایش مقبولیت اجتماعی نظام، تحکیم وحدت و انسجام ملی را از اهداف خود می‌دانند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی از نگریستن به انتخابات به عنوان فرصتی برای مشروعیت‌زدایی و انتقام از نظام به عنوان بارزترین ویژگی "نگاه ساختارگریز" به انتخابات یاد کرد و افزود: افراد معتقد به این تفکر تبدیل فرآیند سیاسی انتخابات به چالشی امنیتی را در زمره اصلی‌ترین اهداف خود قرار داده‌اند.
غفاری تصریح کرد: اینکه کدام نگاه در ایام انتخابات بر جامعه حاکم شود تا حد زیادی بستگی به رفتار هیئت‌های اجرایی دارد.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: هیئت‌های اجرایی، مسئولان و مدیران استان و شهرستان‌ها در ساعات اداری و غیراداری نباید له یا علیه کاندیدایی تبلیغ یا رفتار کند در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی می‌شود.
وی از احراز صلاحیت کاندیداها به عنوان مهم‌ترین مسئولیت هیئت‌های اجرایی نام برد و افزود: هیئت‌های اجرایی باید از پنج منبع ثبت احوال، وزارت اطلاعات، دستگاه قضایی، پلیس و تحقیقات محلی برای بررسی شرایط هفت‌گانه ماده28 و مفاد 11گانه ماده 30 قانون انتخابات استفاده کنند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول