اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان شمالی:

امکان تقلب در انتخابات نظام اسلامی صفر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی استانداری خراسان شمالی با تاکید بر اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی سالم و به بهترین شکل برگزار می‌شود، گفت: امکان تقلب در انتخابات نظام اسلامی صفر است.

امکان تقلب در انتخابات نظام اسلامی صفر است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوالحسن وحیدی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران خراسان شمالی اظهار داشت: انتخابات در ایران به گونه‌ای برگزار شده که در هر شعبه اخذ رای 17 نفر اعم از؛ نمایندگان کاندیداها، شورای نگهبان، هیئت‌های اجرایی، بازرسان و ... حضور دارند.
وی با تاکید بر اینکه فرآیند انتخابات صد درصد سالم است، افزود: این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که 29 انتخابات را تاکنون سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار کرده است.
وحیدی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان در انتخابات آتی مجلس این بوده که این انتخابات را به چالش بکشانند، تصریح کرد: دشمنان نظام برای رسیدن به این اهداف پلید خود، سناریوهای مختلفی را تعریف کرده‌اند.
وی آگاه سازی و بیدار کردن مردم و همچنین تبیین این سناریو برای مردم را جزو رسالت‌های رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی انتخابات پیش روی مجلس را نشانه رفته‌اند، از این رو هوشیاری مردم ضرورت دارد.
مدیرکل سیاسی استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه حوادث بعد از انتخابات گذشته با حضور حماسی مردم در صحنه خنثی شد، تصریح کرد: در جریان این حوادث حتی افرادی بوده که از این برنامه دشمن بی اطلاع بوده و باعث شد تا عملاً در زمین دشمن بازی کنند.
وی تلخ کردن کام مردم بعد از انتخابات 12 اسفند را از دیگر برنامه های دشمن برشمرد و افزود: آنان با نقشه‌های تشکیک در آرای مردم و ایجاد فضای نامناسب، تلاش خواهند داشت تا حماسه 12 اسفند را زیر سئوال ببرند، لذا رسانه‌ها باید مردم را نسبت به این برنامه های دشمنان آگاه کنند.
وحیدی تبیین انتخاب اصلح را از دیگر رسالت‌های رسانه‌ها عنوان کرد و گفت:‌ هدف از انتخابات حفظ نظام اسلامی بوده زیرا نظام اسلامی به سادگی به دست نیامده که از دست برود.
وی با اشاره به اینکه کاری که برخی از رسانه‌ها به صورت کلیشه‌ای کرده‌اند برای انتخابات مجلس مناسب نیست، تصریح کرد: این موضوع بعد از گذشت 33 سال از نظام جمهوری اسلامی پذیرفته نیست که صرفاً به اینکه از شهروندان پرسیده شود چند روز به انتخابات مانده است، بلکه باید به سایر ابعاد تبیینی انتخابات طی مدت باقیمانده پرداخته شود.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهم‌ترین هدف انتخابات 12 اسفند برشمرد.
حسین ثابت‌قدم اظهار داشت:‌ مردم حماسه ساز ایران بار دیگر با حضور در این انتخابات، نقشه‌های دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول