اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

تقویت نظام اسلامی یک اصل همیشه ثابت است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: دوستداران انقلاب اسلامی می‌دانند که حفظ و تقویت نظام اسلامی یک اصل همیشه ثابت بوده است.

تقویت نظام اسلامی یک اصل همیشه ثابت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند محمدعلی قاسم‌زاده نداف در ادامه برنامه‌های دهگردشی خود در جمع مردم روستای حاجی‌آباد حضور یافت.
وی اظهار داشت: پس از حضور کم نظیر و 85 درصدی مردم خداجوی ایران پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد 1388 که در آن حضور نسل سومی‌ها و نیروهای جوان بسیار محسوس و چشمگیر بود، دشمنان خارجی نظام با استفاده از شبکه‌های جاسوسی و سفارتخانه‌های خود در داخل کشور و همچنین تبلیغات و فضاسازی‌های کاذب توسط رسانه‌ها و بلندگوهای تبلیغی خود و از سویی جذب و فراخوانی ورشکستگان سیاسی و منافقان و برخی عوامل فریب خورده داخلی تلاش کردند با شعار تقلب در انتخابات مشروعیت نظام را زیر سؤال برده و با فتنه‌گری و فضاسازی‌های کاذب حدود 14 میلیون رأیی را که بسیاری از هموطنان از سر تکلیف به برخی کاندیداها داده بودند مصادره کرده و این افراد را مخالف نظام معرفی کنند.
فرماندار بیرجند تصریح کرد: در این مسیر رهبری نظام با بردباری و بصیرت افزایی، آحاد شرکت‌کنندگان در انتخابات را نیروهای مومن و متدین خواند و امت اسلامی را به وحدت و ایستادگی در برابر دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی فراخواندند.
قاسم‌زاده نداف ادامه داد: دشمن که تمامی تلاش‌های خود را بر باد رفته می‌دید با محاسبات غلط و رویکردی انتقام جویانه، ارزش‌های دینی و باورهای اعتقادی مردم را نشانه رفت و با توهین مستقیم به مقدسات دینی مردم چهره واقعی خود را به تمامی دینداران و طرفداران نظام و انقلاب اسلامی نمایان ساخت.
وی یادآور شد: اما مردم ولایت‌مدار کشور بار دیگر اقتدار خود را از حمایت و پشتیبانی مردمی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و به دشمنان برای چندمین بار یادآور شدند که اجازه تعدی و تجاوز به اصول و خطوط قرمز نظامشان را به کسی نخواهند داد.
فرماندار بیرجند ادامه داد: در حال حاضر ما در آستانه رقم خوردن یکی از بزرگترین و حساس‌ترین انتخابات نظام اسلامی هستیم چرا که جبهه متحد منافقان، منحرفان و فتنه‌گران با کمک‌های همه جانبه دشمنان خارجی تلاش دارد تا با شیوه‌های تحریم و ایجاد ناامیدی در مردم از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی جلوگیری و بدین وسیله مشروعیت نظام را زیر سؤال ببرد.
قاسم‌زاده نداف گفت: دوستداران انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و پیروان ولی فقیه می‌دانند که حفظ و تقویت نظام اسلامی یک اصل همیشه ثابت بوده و تابع عملکرد جریان‌های سیاسی و رفتار ناقص برخی از مدیران و مسئولان اجرایی و سیاسی نیست.
وی ادامه داد: تمام اقشار جامعه با تأسی به فرمایشات رهبری عزیز و مراجع عظام شرکت در انتخابات را یک تکلیف شرعی و قانونی دانسته و آن را ضامن افزایش اقتدار نظام در صحنه جهانی و پیشرفت و سازندگی هرچه بیشتر کشور می‌دانند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول