اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارتقای فرهنگی کرمان صورت گرفت

نشست اصحاب قلم و اندیشه با استاندار کرمان

خبرگزاری فارس: با هدف ارائه راهکارها و ارتقای فرهنگی استان کرمان، نشست اصحاب اندیشه و اهل قلم با استاندار کرمان برگزار شد.

نشست اصحاب قلم و اندیشه با استاندار کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یکشنبه شب با هدف ارائه راهکارها و ارتقای فرهنگی استان کرمان، نشست اصحاب اندیشه و اهل قلم با استاندار کرمان برگزار شد.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان و سرپرست مرکز کرمان‌شناسی در نشست اصحاب اندیشه و اهل قلم با استاندار کرمان ابراز داشت: استان کرمان طی تاریخ حوادث تلخ و ناگوار زیادی را پشت سر گذاشته است.
حسین شمس‌الدینی عنوان کرد: در کنار همه این موارد ذره‌ذره خاک کرمان نشان از عزم جدی مردمانی سخت‌کوش دارد که همت خود را برای کارهای بزرگ به کار گرفته‌اند.
وی افزود: برخورداری یک چهارم باغ‌های کشور، حضور سیاست‌مداران نام‌آور از جمله شهید باهنر، دلاورمردی‌ها و رشادت‌های فرزندان هشت سال دفاع مقدس و یادگارهایی از جمله حاج قاسم سلیمانی استان کرمان را سرآمد کرده است.
این مسئول تصریح کرد: آثار تاریخی استان گواه سابقه تمدن کهن این دیار است و اصحاب اندیشه و اهل قلم حاملان این فرهنگ‌ها و آثار هستند، لذا نقش بی‌بدیلی دارند.
شمس‌الدینی خاطرنشان کرد: در این راه سختی‌ها و ناملایمات زیادی نیز وجود دارد، اما عشق و ارادت موجب شده تا همه را به جان خریده و آثار ارزشمندی خلق کنند.
وی یاداور شد: این نشست با هدف ایجاد فضای صمیمانه و استفاده از راهکارها و پیشنهادها برای ارتقای فرهنگی استان و افق‌های جدید است.
این مسئول با اشاره به تهیه سند توسعه فرهنگی استان کرمان اذعان داشت: این سند در سه بخش امکانات و مقدورات هر شهرستان، نگرش و دیدگاه مردم و ارائه راهکارها و راهبردهای بخش فرهنگی تهیه شده است.
وی متذکر شد: قصد ما این است که اشکالات موجود را شناسایی و راهکارها را برای برداشتن گام‌ها محکم و استوار ارائه دهیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول