اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

تفکرات و اندیشه‌های بسیج باید جهانی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: تفکرات و اندیشه‌های بسیج باید جهانی شود تا جهانیان نیز عظمت آن را درک کنند.

تفکرات و اندیشه‌های بسیج باید جهانی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بهروز بهروز پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از بسیجیان پیشکسوت شهرستان شاهین‌دژ اظهار داشت: بسیج مجموعه‌ای است که در آن، پاک‌ترین انسان‌ها و فداکارترین جوانان کشور در راه اعتلای ایران اسلامی گردهم آمده‌ و تشکیلاتی به نام بسیج را شکل داده‌اند.
وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ و تفکرات بسیج در جامعه افزود: پیشرفت و کسب تجربه‌های علمی و فکری از ملزومات توسعه مستمر و پایدار در اندیشه‌ بسیج است و این تفکرات است که عظمت بسیجیان را بیش از پیش نمایان‌تر می‌کند.
بهروز ادامه داد: بسیج در همه عرصه‌ها از جمله عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی حضوری فعال دارد و بسیاری از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور مدیون تلاش جوانان بسیجی است.
این مسئول با بیان اینکه دشمن در جبهه نرم باورهای دینی و مذهبی جوانان را مورد هدف قرار داده است، گفت: دشمن در صدد غلبه بر تفکر و اندیشه جوانان است از این رو جوانان باید با هوشیاری کامل توطئه‌ها و تهدیدات نرم دشمن را شناسایی کرده و اقدامات لازم در این راستا را انجام دهند.
وی اضافه کرد: جوانان این مرز و بوم ثابت کرده‌اند که با صلابت و اقتدار می‌توانند الگویی کامل برای حرکت‌های آزادی‌خواه مسلمانان جهان باشند و در زمان حاضر این حرکت‌ها و خیزش‌های عمومی مردمی در برابر حاکمان ظالم و ستمگر از رفتار و عملکرد جوانان کشورمان نشأت می‌گیرد.
بهروز با اشاره به رسالت و مسئولیت خطیر بسیجیان بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی بسیجیان حضوری آگاهانه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشتند اما اکنون عرضه دفاع و اهداف جنگ متفاوت و تبدیل به جنگ نرم شده است که در این زمینه بسیجیان باید آمادگی لازم را کسب کنند.
فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه بسیجیان پیشکسوت گنجینه‌های ماندگار برای نسل‌های آینده محسوب می‌شوند، خاطر نشان کرد: پیشکسوتان و بازنشستگان بسیجی باید برای انتقال تجربیات به نسل جوان و نوجوان بسیج اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/و۲۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول