اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

اندیشه‎ای که فتنه‎خیز است از بین نمی‎رود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: فتنه و اندیشه‎ای که فتنه‎خیز است از بین نمی‎رود و اگر در حاشیه برود با اسمی دیگر، سازمانی دیگر، اشخاصی دیگر و پرچمی دیگر ظهور می‌یابد.

اندیشه‎ای که فتنه‎خیز است از بین نمی‎رود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی شاکری در گردهمایی بزرگ جبهه اصولگرایان استان گلستان که شامگاه شنبه در کانون طه گرگان برگزار شد، اظهار داشت: در زمان ظهور فتنه باید افرادی بصیر و آگاه باشند تا در جاهای حساس نظام، آنجایی که امام جامعه به دنبال عمارها می‎گردد پا به میان بگذارند و خود را خرج نظام کنند.
وی تصریح کرد: اگر افرادی سست در مقابل فتنه وارد میدان شوند پرچمدار مناسبی برای نظام و این انقلاب نخواهند بود.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی یادآور شد: به تناسب اینکه انقلاب پیش می‎رود باید طبق پنج تقسیم‎بندی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و ملت اسلامی حرکت کنیم.
شاکری ادامه داد: نظامی که با تئوری امام راحل و اصل ولایت فقیه مستقر شد نشان می‎دهد ما هم باید بصیرت‎مان و دقت‎نظرهایمان را در اعمال شاخصه‎ها افزایش دهیم، چرا‎ که قطعا سال‎های اول انقلاب با سال‎هایی که اکنون به سر می‎بریم متفاوت است و نه دشمنان ما، در آن سادگی به سر می‎برند و نه ما، از اهداف‎مان دست برداشته‎ایم.
وی بیان داشت: ملت ایران در اهداف خود مصرتر و قدرتمندتر شده و اکنون به توسعه‎هایی دست یافته‎ است که به قدری چشمگیر هستند که همه چشم‎ها را در دنیا به خود خیره کرده و از سویی دیگر دشمنان نیز از همین امر، احساس خطر می‎کنند.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اذعان داشت: دشمن پی‎ برده که جمهوری اسلامی آمده تا متحول کند و این موج بیداری که در جهان اسلام برای همه قابل فهم بوده، مبدأ آن در انقلاب اسلامی ایران است.
شاکری در پایان تاکید کرد: داوطلبانی که برای مجلس شورای اسلامی ثبت‎نام کردند باید ارزیابی شوند تا آنهایی که از حداکثر امتیاز لازم برخوردار هستند در این جایگاه قرار بگیرند.
انتهای پیام/ن20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول