اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد و در چند ماهه اخیر صورت گرفت

هزینه 360 میلیون ریالی برای توان‌افزایی مددجویان بویراحمدی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: این نهاد در چند ماهه اخیر با استفاده از تسهیلات بانکی برای 12 نفر با مبلغ 360 میلیون ریال توان‌افزایی کرده و 375 پرونده دیگر در نوبت پرداخت تسهیلات هستند.

هزینه 360 میلیون ریالی برای توان‌افزایی مددجویان بویراحمدی
زریر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: توان‌افزایی و کمک به افراد در پیدا کردن شغل مناسب و راه‌اندازی آن یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که در سرفصل اشتغال‌زایی در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد افزود: امروز کمیته امداد داشته‌های مردم را از آنها می‌پرسد و این سیاست جدید کمیته امداد است.
وی بیان کرد: تا قبل از این کمیته امداد روی نداری‌ها و نقایص مردم و نیازمندان تمرکز و برای برطرف کردن آنها با استفاده از پرداخت مستمری اقدام می‌کرد ولی اکنون این سیاست به کلی تغییر کرده و کمیته امداد به کمک داشته‌های محرومان، نیازهای آنان را برطرف می‌کند.
انصاری ادامه داد: 375 پرونده مشاغل خانگی در سرفصل توان‌افزایی به بانک‌های عامل ارسال شده که برای پرداخت در دست اقدام قرار گرفتند.
مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد با اشاره به تعاملات به ‌وجود آمده میان بانک‌ها و کمیته امداد بیان داشت: این تعداد پرونده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 125 میلیون ریال در نوبت دریافت تسهیلات در سرفصل توان‌افزایی هستند. 
انصاری تاکید کرد: باید بپذیریم که فرهنگ کار و تغییر نگرش مردم در مورد دریافت مستمری تا حدی تغییر کرده ولی این موضوع هنوز جای کار دارد و کمک رسانه‌ها بسیار مورد نیاز و ضروری است.
وی توانمندسازی فکری را مهم‌ترین کمک این نهاد حمایتی به مردم و نیازمندان دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس تعالیم اسلامی نیز یاد دادن ماهیگیری بسیار بهتر از دادن ماهی به افراد است.
مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: این نهاد در چند ماهه سال جاری با استفاده از تسهیلات بانکی برای 12 نفر با مبلغ 360 میلیون ریال توان‌افزایی کرده و 375 پرونده دیگر در نوبت پرداخت تسهیلات هستند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول