اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ایجاد اشتغال صورت گرفت

اهدای یک قطعه زمین به مددجویان کمیته امداد جونقان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فارسان از اهدای یک قطعه زمین توسط خیر جونقانی به مددجویان این نهاد خبر داد.

اهدای یک قطعه زمین به مددجویان کمیته امداد جونقان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمودی‌منش ظهر امروز در نشست مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) با بخشداران بخش‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر اظهار داشت: این قطعه زمین که 260 متر مربع مساحت دارد، با هدف و نیت ایجاد کارگاه و فراهم آوردن زمینه اشتغال مددجویان زیر پوشش به کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان اهدا شده است.
به گفته وی، ارزش ریالی این قطعه زمین افزون بر 540 میلیون ریال برآورد شده است.
محمودی‌منش با اشاره به مشارکت خوب مردم این شهرستان در راستای رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان خاطرنشان کرد: پایگاه امیرالمومنین کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 73 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری کرده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فارسان ادامه داد: این کمک‌ها از سوی خیران و مردم شهرستان فارسان جمع‌آوری شده و به همت کمیته امداد برای ساخت و تکمیل منازل مسکونی مددجویان در این شهرستان هزینه می‌شود.
وی از مردم به عنوان سرمایه اجتماعی کمیته امداد یاد کرد و افزود: در راستای برطرف کردن محرومیت و فقر در این شهرستان  باید در راستای‌ توانمندسازی و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و احسان نیز زیرساخت‎ها ایجاد شود تا بتوانیم بیش از پیش مسکن و مسائل معیشتی نیازمندان را برطرف کنیم.
وی اضافه کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که در سال آینده در مورد بحث مراکز، اشتغال و مسکن داریم تعداد خیران و اعتماد آنها را بیشتر کنیم. 
محمودی‌منش بیان داشت: در اجرای طرح اکرام ایتام هر سال با استقبال خوب مردم متدین روبرو هستیم و تعداد زیادی از این مردم نیکوکار و خیران مشتاق قبول کفالت ایتام هستند. 
وی خاطرنشان کرد: خیرانی که تمایل به حمایت و قبول کفالت ایتام دارند، می‎توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد سراسر استان، کودک یتیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و ماهانه 200 هزار ریال برای هزینه‌های معیشتی و تحصیلی به وی پرداخت کنند و کفالت وی را به عنوان پدر معنوی قبول کنند. 
محمودی‌منش تأکید کرد: کمیته امداد بزرگ‌ترین شبکه حمایتی در کشور بوده و بر اساس فرموده رهبری بهترین محل برای کمک به نیازمندان جامعه است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فارسان همچنین گفت: در سال‌های اخیر روش و نحوه ارائه خدمات به محرومان تغییر چشمگیری یافته و این تغییر برای توانمندسازی و خودکفا کردن محرومان بوده است. 
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول