اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد لرستان:

جشنواره قرآنی کمیته امداد لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان گفت: جشنواره قرآنی کمیته امداد لرستان اواخر دی‌ماه برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی کمیته امداد لرستان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهنام فروتن‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه جشنواره قرآنی کمیته امداد لرستان اواخر دی‌ماه برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ و اذان ویژه دانش‌‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات قرآنی در حال اجرا است، افزود: مسابقات حفظ ویژه دانش‌آموزان ابتدایی که شامل پایه‌های چهارم و پنجم است از 22 سوره آخر قرآن و مقاطع راهنمایی و متوسطه از جزء 30 قرآن برگزار می‌شود.
فروتن گفت: مرحله استانی این مسابقات در قالب یک جشنواره قرآنی 14 اسفندماه امسال برگزار می‌شود و منتخبان هر رشته به مرحله کشوری راه می‌یابند.
رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان هدف از برگزاری این مسابقات قرآنی را تشویق مددجویان جهت انس با قرآن و ارتقا سطح معلومات قرآنی، استعدادیابی و سرمایه‌‌گذاری روی آنها و جهت دهی فعالان قرآنی کمیته امداد عنوان کرد.
رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان در ادامه از اجرای طرح هادیان رحمت در استان خبر داد.
بهنام فروتن‌نیا گفت: این طرح با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: این برنامه در چهار روستای دارایی، دیناروند، ده باقر، ثالی و با استفاده از نرم‌افزارهای آموزش احکام و نماز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول