اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

پویایی کمیته امداد مرهون اعتمادسازی برای خیران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پویایی کمیته امداد مرهون اعتمادسازی برای خیران در تمام عرصه‌هاست.

پویایی کمیته امداد مرهون اعتمادسازی برای خیران است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویژ آژیده ظهر امروز در همایش تجلیل از خیران استان اظهار داشت: بقای هر جامعه‌ای به تعبیر رسول گرامی اسلام(ص) در گرو داشتن حاکمان خوب، ثروتمندان خیر و داشتن روحیه مشورت‌گیری و مشورت‌دهی است و کمیته امداد با برنامه‌های موفق خود توانسته تا ثروتمندان جامعه را به این سمت سوق دهد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه تصریح کرد: نظام اسلامی ما با مردم‌سالاری دینی خود و توجه به ضعفا و درماندگان از طریق چنین مجموعه‌هایی همیشه توانسته با پشتیبانی آنها در مقابل مستکبران ایستاده و با برخورداری از رای آنها در تحکیم پایه‌های حکومت اسلامی نقش مردم را به نحو احسن نشان دهد.
وی افزود: در حفظ این روحیه به تعبیر امام راحل (ره) بزرگی یا کوچکی کار مهم نیست بلکه آنچه مهم است اخلاص در کارها است که خیران ما نیز در سراسر کشو از این روحیه برخوردارند.
آژیده، پویایی کمیته امداد را مرهون اعتمادسازی برای خیران در این عرصه دانست و تاکید کرد: ساز و کارهای این مجموعه می‌تواند نویدبخش آینده‌ای روشن برای رفع محرومیت از نظام باشد. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: با توجه به عملکرد کمیته امداد و تأثیر‌گذاری آن در رفع محرومیت، نقش این نهاد برای تحقق آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری بسیار مهم و اساسی است. 
وی ادامه داد: در راستای رسیدگی به محرومان زمانی به نتیجه خواهیم رسید که در زمینه تقویت اعتقادات و باورها، زمینه رشد فرهنگی خانواده‌ها را فراهم کنیم.
آژیده تاکید کرد: ‌سوق دادن خانواده‌ها و فرزندان آنان به سمت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات در زمینه خودکفا کردن آنان، توانمندسازی خانواده‌ها را به دنبال خواهد داشت و این امر باعث می‌شود تا خانواده‌ها از وابستگی به حمایت‌های کمیته امداد بی‌نیاز شوند. 
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بی‌شک توسعه پایدار در کشور بدون توانمندسازی اقشار مختلف جامعه اسلامی امکان‌پذیر نخواهد بود و بر همین اساس رفع و ریشه‌کن کردن محرومیت و رسیدن به توسعه‌ای پایدار نیازمند مشارکت و تعامل همه مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط در جامعه است.
وی، از کمیته امداد به‌عنوان یکی از موفق‌ترین نهادها در راستای رفع مشکلات و نیازمندی‌های محرومان نام برد و افزود:‌ این نهاد مقدس از بدو تاسیس تاکنون خدمات ارزشمندی را به نیازمندان ارائه کرده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول