اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا خبر داد

رشد 70 درصدی اشتغال مددجویان کمیته امداد در نکا

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد ‌امام خمینی(ره)شهرستان نکا از ر‌شد 70 درصدی اشتغال مدد‌جویان کمیته امداد نکا خبر داد.

رشد 70 درصدی اشتغال مددجویان کمیته امداد در نکا
سید موسی عمادی ترکامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا با بیان اینکه خوداتکایی مددجویان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: هدف از اشتغال در این نهاد، توانمندی  مددجویان زیر پوشش است تا برای زندگی آرام گام بردارند.
عمادی با بیان اینکه تلاش ما در کمیته امداد بر تحقق این مهم استوار است که بتوانیم کار و کارآفرینی را برای خانواده‌ها به درستی تبیین کنیم، افزود: اشتغال مهم‌ترین و اولویت نخست کمیته امداد امام خمینی (ره) است و طی 9 ماه گذشته برای220  نفر شغل ایجاد شده است.
وی گفت: در این راستا حدود 400 پرونده اشتغال نیز در مسیر اداری بانک‌ها قرار دارند که با تایید نهایی آنان این رقم به بیش از 600 نفر افزایش می‌یابد.
عمادی با اعلام اینکه سیاست امداد، توانمندسازی افراد مددجو است، یادآور شد: بیشترین تسهیلات به‌منظور مشاغل خانگی و با هدف خوداشتغالی برای مددجویان و فرزندان آنها در نظر گرفته شده است که رقم تسهیلات در نظر گرفته شده در این راستا از 20میلیون ریال تا 100میلیون ریال است.
وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات و ایجاد اشتغال در افزایش توان زندگی و
ایجاد آرامش تاثیر دارد، اضافه کرد: ارائه تسهیلات کم‌بهره اشتغالزایی، کمک به کاهش نرخ بیکاری در جامعه کرده و بدین ترتیب افراد با آسودگی بیشتری زندگی خواهند کرد.
رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) نکا اظهار داشت: این نهاد بر آن است تا با شناسایی خانواده‌هایی که دارای نیروی کار جوان و مستعد و آماده ورود به عرصه فعالیت‌های اقتصادی هستند را شناسایی و برای‌ توانمندی این افراد و کاهش افراد زیر پوشش این نهاد کمک کند.
عمادی گفت: خارج شدن مددجویان زیرپوشش این نهاد تحت عنوان طرح پایش به صورت تدریجی انجام می‌شود و این نهاد با ایجاد اشتغال و توانمندسازی این افراد در حرفه‌های مختلف در تکریم مددجویان با تمام توان وارد می‌شود تا عزت و سربلندی آنان حفظ شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول