اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام:

مدیریت امر احسان و نیکوکاری در کشور سیاست کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مدیریت امر احسان و نیکوکاری در کشور را سیاست راهبردی کمیته امداد در دهه پیشرفت و توسعه همراه با عدالت اعلام کرد.

مدیریت امر احسان و نیکوکاری در کشور سیاست کمیته امداد است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید ستاری بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از خیران نیکوکار آذربایجان‌شرقی گفت: کمیته امداد یک نهاد مردم نهاد دولتی است که هدف آن رفع محرومیت‌ها و ارتقا توانمندی‌های محرومان در اداره امور زندگانی است.
وی اظهار کرد: در رویکرد جدید این مجموعه برای مدیریت امر احسان و نیکوکاری تلاش داریم تا رقابت در امر امداد رسانی توسط خیران را به تعامل در خدمت‌رسانی تغییر دهیم و نظامات و ساز و کارهای مناسبی را با موسسات خیریه برای ایجاد تعامل گسترده همچنین توسعه شبکه‌های مردمی و ایجاد اقدامات مشترک تدوین کنیم.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی ظرفیت‌ها  و ظرفیت‌سازی را برای اجرایی شدن این امر ضروری دانست و افزود: باید امور مردم با اتکا به خود مردم حل شود و در این بین آذربایجان‌شرقی به‌عنوان استانی پیش رو در این زمینه نقطه آغاز خوبی برای این امر است.
ستاری ابراز امیدواری کرد، با بهره‌گیری از فعالیت‌های انجام شده توسط مجموعه‌های مردمی در این استان و تجارب ارزشمند آنها در رفع تکدی‌گری به ویژه در تبریز به توان کل کشور را زیر پوشش قرار داد.
 
در رفع معضل اجتماعی کارتن خواب‌ها از تجربیات تبریزی‌ها استفاده شد
وی با تصریح بر اینکه در قضیه کارتن خواب‌ها و متکدیان تهرانی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر رفع این معضل اجتماعی از تجربیات تبریزی‌ها در این امر استفاده شد، افزود: اکنون این تعاملات باعث شده تا با 750 موسسه در سطح کشور ارتباط خوبی برای محرومیت‌زدایی در سه سال گذشته بر قرار شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)  در ادامه مسجد محور شدن فعالیت‌های خیران را مهم دانست و گفت: اجرایی شدن این اصل در مدت اجرای آن ثمرات حسنه‌ای را به دنبال داشته که از مهم‌ترین آنها رفع محرومیت در حوزه همان مسجد با مشارکت ائمه جماعات و اهالی محل است.
ستاری استفاده از ظرفیت صنوف و مدارس و بازار را برای همیاری ضروری خواند و افزود: از امور مهمی که در دستور کار داریم کوتاه کردن دست افراد سودجو از احساسات پاک مردمی است و با طرح نظارتی که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده‌ای کار با دقت و جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول