اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج در مجلس تاکید کرد

ورزش ابزاری ارزشمند برای معرفی توانمندی‌های بانوان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش ابزاری ارزشمند برای معرفی توانمندی بانوان در جامعه است.

ورزش ابزاری ارزشمند برای معرفی توانمندی‌های بانوان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی این نماینده مجلس، فاطمه آجرلو در جمعی از بانوان ورزشکار استان البرز اظهار داشت: جایگاه بانوان در هر جامعه‌ای، جایگاهی والا است و زنان و دختران می‌توانند با استفاده از ابزارهای مختلفی چون ورزش این جایگاه را ارتقا بخشند.
وی عنوان کرد: طی نشستی که چندی پیش در حضور مقام معظم رهبری با عنوان اندیشه‌های راهبردی در حوزه زنان و خانواده برگزار شد، معظم ‌له بر اهمیت جایگاه زنان در اسلام و نظام جمهوری اسلامی تأکید کردند و پویایی کشور را نیازمند حضور ملی زنان دانستند.
نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در خانه ملت تاکید کرد:‌ این نگاه و تعریف موجود از زن که برگرفته از مکتب رهایی بخش اسلام و مذهب مترقی تشیع می‌باشد لازم است.
آجرلو خاطرنشان کرد: بانوان ما باید با شناخت صحیح توانایی‌ها و توانمندی‌های خود وارد فعالیت‌های اجتماعی شده و حق مطلب را ادا کنند.

* ضرورت سرمایه‌گذاری بیشتر در ورزش بانوان
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه ورزش بانوان اذعان داشت: توسعه ورزش در میان بانوان بازخوردهای بسیار ارزشمندی در جامعه دارد که باید نتایج آن را در تولید و تربیت نسل‌های سالم و موفق جستجو کرد.‌
به گفته آجرلو،‌ تشویق بانوان به حضور فعال و حرفه‌ای در ورزش به اندازه‌ای ارزشمند بوده که لازم است بخش‌های مسئول و متولی، سرمایه‌گذاری بیشتری در این حوزه داشته و شرایط مناسب برای توسعه ورزش بانوان را فراهم کنند.
انتهای پیام/ن30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول