اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا خواستار شد:

تدوین برنامه عملیاتی ورزش بانوان در شهرستان نکا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: هیئت‌های ورزشی باید به فکر تدوین برنامه‌ عملیاتی برای حرکت در مسیر رشد ورزش بانوان باشند.

تدوین برنامه عملیاتی ورزش بانوان در شهرستان نکا
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حسین بریمانی صبح امروز در گردهمایی مشترک با هیئت‌های ورزشی بانوان در سالن اجتماعات اداره ورزش و امور جوانان نکا بیان داشت: این جلسه با هدف بررسی وضعیت و راه‌کارهای توسعه ورزش بانوان شهرستان برگزار شد.
وی اظهار داشت: هیئت‌های بانوان و آقایانی که با هم تعامل دارند باید حق و حقوق بانوان و اعتبارت اختصاص یافته را رعایت کنند و اگر در این راستا حقی از بانوان ضایع شود، حقشان را می‌گیریم.
بریمانی با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق و اصولی‌تر برای رشد ورزش بانوان، تصریح کرد: در شهرستان نکا بانون قهرمان فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی داریم که نیازمند حمایت هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند.
این مسئول عنوان کرد: استعداد فراوانی در ورزش نکا وجود دارد که باید با شناخت این استعدادها در بارور کردن و شکوفایی آن اقدام کنیم.
رئیس اداره ورزش و امور جوانان نکا ادامه داد: برگزاری مسابقات در مناسبت‌های مختلف به هیچ عنوان نمی‌تواند راهکار مناسبی برای رشد و توسعه ورزش بانوان شهرستان باشد و باید برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری مسابقات منظم داشته باشیم.
بریمانی گفت: تیم هندبال بانوان ذوالفقار نکا از افتخارت شهرستان و استان است که به‌عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ دسته یک کشوری بازی می‌کند و جزء چهار تیم برتر کشوری است و باید مورد حمایت قرار گیرد.
وی تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی که متولیان اجرای ورزش بانوان هستند، برنامه‌ریزی دقیقی در ورزش بانوان داشته باشند تا شاهد پیشرفت در امور ورزش بانوان و کاهش مشکلات و معایب باشیم.
در ادامه این جلسه هر یک از افراد حاضر در جلسه به بیان نظرت و دیدگاه‌های خود در راستای پیشبرد امور ورزشی بانوان پرداختند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول