اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون‌ بانوان ورزش و جوانان کرمان:

9 شهرستان کرمان پست سازمانی ورزش بانوان دارد

خبرگزاری فارس: معاون‌ ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در استان کرمان با 23 شهرستان تنها در 9 شهرستان پست سازمانی تعریف‌ شده برای ورزش بانوان وجود دارد.

9 شهرستان کرمان پست سازمانی ورزش بانوان دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محبوبه نژاد‌زمانی ظهر امروز در نشست معاون‌ حقوقی‌، امور مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با رؤسای هیئت‌های ورزشی استان کرمان اظهار داشت: عمده‌ترین مشکلات ورزش بانوان در کرمان، مباحث مالی است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن در استان کرمان با 23 شهرستان تنها در 9 شهرستان پست سازمانی تعریف‌ شده برای ورزش بانوان وجود دارد.
نژاد‌زمانی بیان داشت: اکنون در 14 شهرستان پست سازمانی برای ورزش بانوان وجود ندارد.
‌وی با بیان اینکه باید برای توسعه ورزش بانوان در استان کرمان گام اساسی برداشته شود، تصریح کرد: در شش ماه نخست سال جاری 57 اعزام تیم‌های ورزش بانوان از کرمان به مسابقات مختلف صورت گرفته است.
نژادزمانی با اشاره به افزایش آمار دعوت شدگان به تیم‌های ملی از 41 نفر به 53 نفر و حضور در تیم‌های ملی از 17 نفر به 24 نفر نسبت به سال گذشته گفت: افزایش 50 درصدی ورزشکاران سازمان یافته‌ و مجوز حضور دو نفر از بانوان در مسابقات پارالمپیک لندن از دیگر افتخارات ورزش بانوان استان کرمان  در سال جاری است.
‌وی خواستار افزایش اختیارات نواب، رئیس بانوان در هیئت‌های ورزشی شد و ابراز داشت: افزایش اعتبارات و افزایش فضاهای ورزشی اختصاصی بانوان از دیگر خواسته‌های ورزش بانوان در استان کرمان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول