اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم اسکواش فیروز صفه:

ورزش بانوان در شرایط فعلی بیشتر ضرر می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم اسکواش فیروزصفه گفت: در سال‌های گذشته که باشگاه‌های دولتی می‌توانستند در ورزش هزینه کنند، ورزش بانوان مورد بی‌لطفی قرار می‌گرفت و با شرایط جدید ورزش بانوان بیش از گذشته مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد.

ورزش بانوان در شرایط فعلی بیشتر ضرر می‌کند
اکرم مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در سال‌های قبل که بودجه بخش دولتی به ورزش حرفه‌ای و باشگاهی اختصاص داشت ورزش بانوان مورد کم لطفی قرار می‌گرفت و کمتر باشگاهی به حمایت از آنان می‌پرداخت که با قانون جدید این وضعیت برتر شده و بخش خصوصی به سختی تمایل به این امر دارد.
وی با اشاره به حضور تیم فیروز صفه در لیگ برتر بیان داشت: مسئولان فولاد ماهان سپاهان با نگرش مثبتی که به ورزش بانوان دارند، تیم اسکواش بانوان را با نام فیروز صفه که زیرمجموعه این باشگاه است با هدف حمایت و سرمایه گذاری بر روی نیروهای بومی و آینده‌دار استان راهی لیگ برتر کردند.
سرپرست تیم فیروز صفه درباره هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر اسکواش که اواخر هفته جاری به میزبانی موسسه قوامین اراک برگزار می‌شود، تصریح کرد: در پایان دور رفت تیم فیروز صفه که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند، با تکیه بر بازیکنان نوجوان و جوان بومی استان توانسته تا کنون بازی‌های قابل قبولی به نمایش بگذارد و در جایگاه سوم قرار دارد.
وی با بیان اینکه در واقع با دست خالی به رقابت با مدعیان پرداختیم، افزود: دور برگشت یکی از بازیکنان خوب که سابقه تیم ملی در رده زیر 19 سال داشت را بنا به دلایل خانوادگی از دست دادیم، البته انگیزه‌ای که در دیگر بازیکنان وجود دارد می‌تواند نبود وی را پر کند.
مشایخی با اشاره به دو بازی این تیم در مقابل تیم‌های موسسه قوامین اراک و میراث فرهنگی گردشگری گلستان در هفته اول تاکید کرد: با وجودی که این تیم‌ها از بازیکنان جوان و زیر 19 سال سود می‌برند اما از سرعت و تجربه خوبی سود می‌برند که نقطه مثبت آنان است.
وی ادامه داد: تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم و به دنبال حفظ جایگاهمان در ادامه لیگ هستیم، هر چند بر اساس برنامه هدفمان امسال تنها کسب تجربه بوده اما این توان در بازیکنان وجود دارد که بتوانند جایگاهی در میان مدعیان داشته باشند.
سرپرست فیروز صفه وضعیت لیگ امسال بالا را ارزیابی کرد و افزود: در تمام تیم‌های مدعی تهران، اراک ، یزد و گلستان بازیکنان ملی پوش حضور دارند به طوری که تیم‌های تهران و یزد تماما ملی‌پوش هستند، حضور این بازیکنان در لیگ و مصاف آنان با بازیکنان نوجوان و جوان که انگیزه‌های زیادی دارند موجب می‌شود تا آنان تمام توان خود را برای به نمایش گذاشتن بازی خوب و با کیفیت به کار بگیرند و در هر دور بازی‌ها شاهد رشد و پیشرفت بازیکنان باشیم  که این موضوع به رشد و گسترش اسکواش کمک می‌کند.
وی با اشاره نامناسب بودن سالن اسکواش اصفهان اظهار داشت:  یکی از مشکلاتی که ما با آن روبه‌رو هستیم، جدا از کمبود زمان تمرین با توجه به تعداد بازیکنانی که داریم نداشتن سالن مناسب است، تنها سالن اسکواش اصفهان دارای کف پوشی است که از زمان راه اندازی این رشته از آن استفاده می‌شود و در حال حاضر از نظر ایمنی مناسب نیست و همین امر موجب شده تا نتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول