اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسلامشهر در مجلس:

کاهش امکانات ورزش بانوان به مصلحت نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسلامشهر در مجلس گفت: کاهش امکانات و توجه مسئولان به ورزش بانوان به مصلحت نیست و آسیب‌های جدی به کشور وارد می‌سازد.

کاهش امکانات ورزش بانوان به مصلحت نیست
زهره الهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر به تصمیمات اخیر وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تنزل معاونت بانوان در عرصه ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: اگر چه این تصمیم هنوز عملیاتی نشده است، اما انتشار همین خبر به جامعه ورزشکار بانوان مسلمان کشورمان شوک وارد کرده است.
وی تصریح کرد: بانوان ورزشکار ایرانی در حال حاضر حرف‌های بسیاری برای گفتن در میادین بین‌المللی دارند و یکی از جنبه‌های مثبت حضور آنان در ورزش جهانی معرفی فرهنگ بالای ایرانی و اسلامی کشورمان است.
این مسئول با اشاره به کسب مقام‌های ارزشمند آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران زن ایرانی اظهار داشت: بانوان کشورمان ثابت کرده‌اند که در صورت افزایش امکانات و توجه بیشتر مسئولان توانایی و پتانسیل افتخارآفرینی در این میادین بین‌المللی ورزشی در کنار آقایان را دارند.
الهیان تاکید کرد: بنابراین اجرایی شدن این تصمیم به مصلحت کشور نیست و آسیب‌های جدی به ما وارد خواهد کرد.
الهیان در بخش دیگری از سخنان خود یکی از اهداف دولت‌های نهم و دهم را توزیع عادلانه امکانات در سراسر کشور توصیف کرد و گفت: در چنین شرایطی دولت نباید طرح‌هایی را اجرا کند که باعث تضعیف حقوق یک قشر از جامعه شود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه برای جلوگیری از اجرای این تصمیم چه اقداماتی از سوی مجلس انجام شده است، گفت: بسیاری از نمایندگان رایزنی‌هایی را آغاز کرده و من نیز یک نامه سرگشاده و مستقل خطاب به وزیر ورزش و جوانان منتشر کرده‌ام.
الهیان در پایان خاطرنشان کرد: همچنین فراکسیون ورزش مجلس نیز مخالف این تصمیم بوده و امیدواریم وزارت ورزش و جوانان با نگاه کارشناسی بیشتر این موضوع را بررسی و تصمیماتی که موجب رشد و شکوفایی ورزش بانوان و به طبع آن کل ورزش کشور می‌شود را اتخاذ کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول