اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس:

درصدد توسعه ورزش محلات بندرعباس هستیم / ورزش بانوان در اولویت قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این نهاد توجه ویژه‌ای به توسعه ورزش در محلات شهر دارد گفت: توسعه ورزش بانوان طی برنامه‌های شهرداری در اولویت قرار دارد.

درصدد توسعه ورزش محلات بندرعباس هستیم / ورزش بانوان در اولویت قرار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا پاکدامن در حاشیه بازدید از زمین‌های ورزشی انتظار، خلیج فارس و کلاس‌های آموزشی بسکتبال و تکواندو سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در مجموعه ورزشی دوراهی ایسینی این شهر با بیان اینکه درصدد توسعه ورزش محلات هستیم، خاطر نشان کرد: توجه به ورزش بانوان از اولویت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس است که با وجود برنامه‌های مشخص شده در آینده شاهد رشد و ترقی در این زمینه خواهیم بود.
وی ادامه داد: در صورت حمایت مسئولان آموزش و پرورش و قرار دادن سالن‌های ورزشی مدارس در شیفت‌های بعد از ظهر، این سازمان آمادگی آن را دارد تا با فراهم کردن امکانات لازم و ارائه برنامه‌های علمی و مشخص برنامه‌های بیشتری در باب ورزش بانوان و افزایش ورزشکار در بخش بانوان داشته باشد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی که فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی را بخشی از وظایف خود می‌داند از طریق سازمان فرهنگی ورزشی با بسیاری از هیئت‌های ورزشی ارتباط مطلوبی برقرار و توانسته است هم در زمینه ورزش‌های همگانی و هم در رشته‌های تخصصی ورزش به جایگاه قابل قبولی برسد.
وی اظهار داشت: بسیاری از مردم برای رسیدن فرزندان خود به جایگاه والای شخصیتی و حفظ آنان از ناهنجاری‌های اجتماعی برنامه‌های زیادی در سر دارند اما لازمه تحقق این اهداف آن است که خانواده به عنوان مهم‌ترین بخش از اجتماع برای مراقبت از فرزندان خود از دوران کودکی تدابیری بیاندیشند که آنان را در برابر تمامی آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد واکسینه کند.
مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه تنها راه مقابله با این آسیب‌ها، ترویج فرهنگ غنی دینی، مذهبی و اجتماعی است، ابراز داشت: همچنین بهترین روش برای تخلیه انرژی نوجوانان و جوانان توسعه ورزش است.
پاکدامن گفت: خوشبختانه شهرداری و به ویژه سازمان فرهنگی ورزشی در سال‌های اخیر در کنار تحولات عرصه شهری موجبات رشد اجتماعی و فرهنگی شهروندان را فراهم آورده‌اند که این امر تاثیر بسزایی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول