اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

غربی‏ها در جنگ نرم به شیوه‏های جدید متوسل شده‏اند

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزکوه گفت: فتنه‏ای که در سال 88 اتفاق افتاد، به خوبی نشان داد که غربی‏ها در جنگ نرم به شیوه‏های جدیدی متوسل شده‏اند.

غربی‏ها در جنگ نرم به شیوه‏های جدید متوسل شده‏اند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری صبح امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگاران در فیروزکوه اظهار کرد: 9 دی حماسه دیگری بود که از سوی مردم همیشه در صحنه و ولایت‏مدار ایران اسلامی اتفاق افتاد.
وی افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیر بی‏دریغ رهبری را داشتیم و نقش ارزش‏های دینی را نیز مشاهده کردیم و نقش پررنگ و حماسی مردم را هم دیدیم و همه دانستند که از مهم‏ترین عوامل تاثیرگذار و موفقیت‏آمیز در پیروزی انقلاب، پایبندی مردم به ارزش‏های دینی بود.
افشارنادری تصریح کرد: در حماسه 9 دی، این سه عامل موفقیت در انقلاب و جنگ و همه عرصه‏ها را در این حماسه به طور چشمگیر داشتیم.
فرماندار فیروزکوه افزود:بصیرت‏افزایی که مقام معظم رهبری بعد از فتنه 88 و در طول این مدت با سخنرانی‏هایشان داشتند، را به خوبی مشاهده کردیم.
افشارنادری افزود: ایشان همواره اصرار بر پایبندی به قانون و برخورد با قانون‏شکنان و حضور مردم در همه عرصه‏ها را بیان فرمودند و در اولویت نظام مقدس اسلامی قرار دادند و این نمایانگر پیروزی انقلاب در جنگ دشمنان با این امام و انقلاب پشت سر رهبری است.
وی گفت: مردم از ابتدای انقلاب پایبندی به ارزش‏های دینی را در اولویت کار خود قرار داده‏اند و در 9 دی هم درست زمانی که دشمنان انقلاب و عوامل آنها درصدد برآمدند تا به ارزش‏های دینی و اعتقادات مردم اهانت کنند، مردم حساسیت به خرج دادند.
فرماندار فیروزکوه بیان کرد: 9 دی برای ایرانیان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است و پیام‏آور استحکام و ثبات نظام و ولایت‏مداری مردم خواهد بود.
افشارنادری اشاره کرد: فتنه‏ای که در سال 88 اتفاق افتاد، در واقع پیامی برای دشمنان ما داشت و آن این است که هر زمان بخواهند با ارزش‏ها و ولایت و انقلاب مقابله کنند، با حماسه مردمی مواجه هستند.
وی افزود: 9 دی به همه فهماند که مردم گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند و فتنه 88 که در واقع نتیجه استکبار جهانی در طول سال‏های گذشته در قالب جنگ نرم است، راه به جایی نخواهد برد.
فرماندار فیروزکوه بیان کرد: غربی‏ها در جنگ نرم متوسل به شیوه‏های جدید شدند و بعد از طراحی‏ها و برنامه‏‏ریزی‏ها، زمان انتخابات را بهترین فرصت برای نشان‏ دادن ماهیت خود دیدند.
افشارنادری اضافه کرد: در این مدت با روشنگری‏ها و بصیرت‏افزایی‏های مقام معظم رهبری و افشا شدن توطئه‏ها و به دنبال اهانت به مقدسات و اعتقادات دینی، بار دیگر مردم در 9 دی قدرت و صلابت خود را در معرض دید جهانیان گذاشتند.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول