اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

بخش خصوصی باید فعالتر شود

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری اردبیل گفت: باید فعالان بخش خصوصی با هدف توسعه اقتصادی کشور بیش از بیش فعال شوند.

بخش خصوصی باید فعالتر شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مهدی مهدی‌زاده ظهر امروز در جلسه‌ای که با هدف توسعه همکاری اقتصادی در روابط خارجی با حضور معاونان استانداران آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان در سالن شماره یک استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: باید بیش از این در راستای بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی مسئولان تلاش کنند لذا برای محقق شدن این موضوع باید به نحو مطلوب و به طور گسترده بسترسازی صورت بگیرد موانع حضور سرمایه‌گذاران باید از طریق سیاست‌گذاری مناسب از پیش‌رو برداشته شود.
وی تصریح کرد: باید فعالان بخش خصوصی به عبارتی سرمایه‌گذاران در خط مقدم حوزه تجارت قرار بگیرند به طوری که باید از طریق فعال‌سازی این حوزه در راستای بهره‌برداری از قابلیت‌های موجود تلاش وسیع صورت بگیرد چرا که در این صورت توسعه همه‌جانبه استان‌های همجوار با یکدیگر شاهد خواهیم شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی که در سطوح مختلف بین مسئولان مطرح شده موضوع کوچک کردن دولت است لذا برای محقق شدن این موضوع باید در راستای فعال کردن سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی اهتمام شود  چرا که در این صورت برکات آن در حوزه‌های مختلف دیده خواهد شد.
مهدی‌زاده به لزوم آسیب‌شناسی فعالیت‌های تجاری و اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: برای توسعه حضور بخش خصوصی در تجارت در راستای آسیب‌شناسی شرایط موجود اقدامات لازم از سوی کارشناسان و صاحب‌نظران صورت بگیرد لذا در صورت نیاز برای اصلاح ساختار درونی و رفع موانع پیش‌رو اهتمام شود.
معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری اردبیل یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حضور بخش خصوصی نمایشگاه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: در طول سال نمایشگاه‌هایی متنوع برای عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌ها برگزار می‌شود لذا فعالان بخش خصوصی می‌توانند با حضور در نمایشگاه‌ها قابلیت‌های خود به معرض نمایش بگذارند.
مهدی‌زاده با بیان اینکه هم‌اکنون در انتهای سال جهاد اقتصادی قرار گرفته‌ایم، تصریح کرد: با بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی به اندازه قابل توجهی در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد اقتصادی موفق خواهیم شد که برای عملی شدن این موضوع همه مسئولان باید اهتمام کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول