اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی کردستان:

تحقق اهداف ورزشی بدون همکاری بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان کردستان با اشاره به نقش بخش خصوصی در زمینه پیشبرد اهداف مدنظر دولت، تحقق اهداف اداره‌کل ورزش و جوانان را نیازمند دخالت بیشتر بخش خصوصی در این زمینه خواند.

تحقق اهداف ورزشی بدون همکاری بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرشاد علی‌مددی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی حمایت از تیم‌های ورزشی که با حضور شرکت‌های موفق استان در کمک به ورزش کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان در زمینه اعتبارات محدودیت‌ها و مشکلاتی دارند که تنها با بهره‌گیری از ظرفیت و توان بخش خصوصی جبران خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در مقاطع مختلفی شرکت‌های اقتصادی استان علاوه بر نقش‌آفرینی در عرصه تولید و اقتصاد، ورزش را نیز در راستای رسیدن به جایگاه قهرمانی و اصلی آن حمایت می‌کردند.
به گفته رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان کردستان، علاوه بر بخش خصوصی، باید سایر دستگاه‌های دولتی نیز اداره‌کل ورزش و جوانان استان را به منظور توسعه ورزش از بعد همگانی و قهرمانی از نظر مالی کمک کنند.
وی افزود: برخی از دستگاه‌های اداری از امکانات و ظرفیت‌های سوژه‌ای برخوردارند که باید آنها را در اختیار جوانان و تیم‌های ورزشی قرار دهند تا به آنچه که برای آینده ورزش کردستان پیش‌بینی شده است، محقق یابد.
علی‌مددی در پایان بخشودگی بخشی از مالیات شرکت‌های اسپانسر را زمینه‌ای برای تشویق آنان به حرکت در این مسیر خواند و گفت: شرکت‌های تولیدی و صنعتی باید از این طرح استقبال کنند تا هم با این روش تبلیغی برای بازاریابی باشد و هم خدمتی در عرصه ورزش استان کرده باشند.
انتهای پیام/صا30  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول