اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران:

بخش خصوصی با قدرت از نظام و مسئولان نظام دفاع کرده است

خبرگزاری فارس: مشاور عالی هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: بخش خصوصی امتحان خود را از ابتدای انقلاب تا کنون پس داده است و با قدرت ایستاده و از نظام و مسئولان نظام دفاع کرده است.

بخش خصوصی با قدرت از نظام و مسئولان نظام دفاع کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علاء میرمحمدصادقی در گردهمایی مسئولان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی با فعالان عرصه صنعت، معدن و تجارت استان قم که با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، حجج‌اسلام آشتیانی و بنایی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ‌قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتاق بازرگانی کشور پنج‌شنبه شب در سالن همایش‌های سینما وتوس قم برگزار شد، اظهار کرد: بخش خصوصی امتحان خود را از ابتدای انقلاب تا کنون پس داده است و پیوسته در هر بخشی اعم از اقتصاد و سایر بخش‌ها اگر مشکلی بوده است با قدرت ایستاده و از نظام و مسئولان نظام دفاع کرده است.
وی همچنین به حضور پررنگ بخش خصوصی و مردم در تدارکات هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:‌ در هشت سال دفاع مقدس تدارکات جبهه اغلب به دست بخش خصوصی بود و نهایت کمک را به همراه مردم در پشت جبهه انجام دادند.
مشاور عالی هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با بیان اینکه در حال حاضر که اقتصاد ما مورد هدف قرارگرفته بخش خصوصی به عنوان رزمندگان و افسران برای مبارزه در صحنه حضور دارند، ابراز داشت: ما الان اعلام می‌کنیم این کار را خواهیم کرد می‌ایستیم و با دشمن مقابله خواهیم کرد.
وی افزود: اما انتظار داریم که مسئولان دولتی هم حداقل نه به اندازه دوران جنگ تحمیلی بلکه به اندازه درصد کمی از آن برای این مبارزه به ما پشت گرمی دهند.
میرمحمدصادقی گفت: الان یک صادر‌کننده کالایش را که صادر کرد برای برگرداندن پولش با مشکلات زیادی مواجه است و یک تولید‌کننده نیز برای وارد کردن مواد اولیه دچار مشکل است.
وی تاکید کرد: ما در مقابل دشمنان می‌ایستیم اما انتظار داریم که یاری شویم و از پشت به ما سنگ نزنند.
مشاور عالی هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با اشاره به بخشنامه جدید ثبت شرکت‌ها گفت: در برخی از کشور‌ها مثل قبرس، ‌سنگاپور و ‌هنگ‌‌کنگ هر کس بخواهد شرکت تشکیل بدهد طی دو ساعت این کار را می‌تواند انجام دهد اما در شرایط بحرانی که ما در آن قرار داریم و اقتصاد ما مورد هدف قرار گرفته است به جای اینکه اجازه دهیم عاملین اقتصاد کارشان را انجام دهند آنها را دو ماه معطل می‌کنیم.
وی در ادامه تصویب قانون تسهیل کسب و کار را به‌عنوان یک شاهکار دانست و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب این قانون تقدیر کرد.
میرمحمدصادقی گفت: از دکتر لاریجانی استدعا داریم به بدنه اجرایی بگوید چوب لای چرخ بخش خصوصی نگذارند.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول